torstai 23. lokakuuta 2008

Torstain tottista

Just tulin kentältä, meillä kun oli treenit taas. Näkisittepä ne mun kamut, ne on treenannu tosi paljon ja niitä on ilo kattoo. Niistä tulee tosi hyviä kisoihin, jos ne saa ne ihmiset vielä kuriin.

Mä vähän taas näytin kaikille mitä tarkottaa, kun taistellaan damista.
Ukko piti kiinni ja mä kanssa. Mä voitin taas.
Oon miettiny että pitäskö ukon antaa voittaa välillä, jotta sillä pysyis mielenkiinto yllä.

Se on kivaa kun se reuhuttaa mua kunnolla ja taas välillä tehään jotain maahanmenoa tms... ja taas riehutaan. Mä riehun mielelläni.

Oli muutenkin kiva treenaa kun ei tarvinnu venettä kentällä, oli pitkästä aikaa tosi hieno ilma.

Äsken sain vielä emännän tekemää ruokaa riisiä ja kanaa, semmonen iso liha pihvi. oliko vähän hyvää ja päällä nakin paloja.
Nyt on kyllä hymy korvissa, kun ollaan tehty ja maha on täys, ja ennenkaikkea se on ihan kunnossa toi mun pakki.
Mä meen nyt maate, kun oon niin tyytyväinen.
Palataan taas.

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: