tiistai 28. lokakuuta 2008

Pellolla ja tuloksia mun tyttöystäville!

Moro,
En ookkaan hetkeen taas kirjuutellu, kun ei oikeestaa olla mitään erikoista tehty.
Paitsi......
Ukko oli jossain reissussa ja mä sain mennä mun emännän kanssa sen töihin. Se oli aika jännä kokemus, mutta... handlasin senkin tietty ihan ok.

Eilen oltiin tossa alapuolella pelloilla juoksemassa, sain päästellä hiukan höyryjä.
Mä juoksin taas sitä normaalia "korvat luimussa" vauhtia ja oli aivan sairaan siistii, kun siellä oli semmosia isoja lampia siellä pellolla.
Kahlasin niissä.... juoksin niistä läpi.... ja välillä löysin hirven ja peuran papanoita.
Niihin mä heitin selälleni. Mulla oli siis kivaa :-)

Eilen se nainen, kenen lona mä asuin pienenä 8 viikkoo, oli soittanu mun ukolle.
Ne kuvat mitkä musta oli otettu (lonkat ja kyynärät), niin ne oli ollu A/A ja 0/0. Ukon ilosuudesta päätellen ne on hyvät. Eli niille mun tyttöystävä ehdokkaille tiedoksi, ne on parhaat mahdolliset. Mä en kyllä ymmärrä, miten kaikilla meni näin kauan tajuta se asia? Olisitte vaan kysyny multa ja oisin kertonut. No.... eipä oo mun häpee, ettei kaikki älyä kysyä multa.

Suuronnittelut mun veljelle ja kahelle siskolle, jotka oli samassa kuvassa kun mä, nekin oli ollu A/A ja 0/0.... siis tietysti, onhan ne mun sisaruksia.

Laitan tohon muuten linkin, minne joku kerää aina mun tietoja. Siis kun me käydään jossain ukon kaa.... niin tonne tulee jollain aikajänteellä tieto miten meni.
Koiranetin lista musta.

No ei mulla muuta.

T:
Hiski The Hovawart

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mitä hittoo, onks jätkällä tyttöystävä etkä oo mulle mitään kertonu? Kenties joku kentän viehättävistä pimuista?
Terveisin Nasse, joka vaan hengailee täällä Lieviön metsissä vanhemman serkkutytön kanssa

HTH (Hiski The Hovawart) kirjoitti...

Moi Nasse.... olishan noita ehdokkaita, mutta kun on kuulemma väärää rotua. Ajattelin kato vähän tommosta mustasukkasuus stragediaa.
Eli.. nyt pitäs niinkun noitten tyttö koirien hätääntyä, että oonks mä jo varattu. Ja sit voisin ilmotella että.... en EHKÄ ihan kokonaan, jos ois sillee kiinnostava tapaus.
T:
Hiski The Hovawat