keskiviikko 8. lokakuuta 2008

Hiljasta on


Tere,
Ei sitten tehty jälkihommia viikonloppuna, eikä sen puoleen mitään muutakaan. Ukko loukkas ittensä eikä pystyny käveleen lauantaina tai sunnuntaina oikeestaan ollenkaa. Maanantaina se jo hiukan meni ja tiistaina alko oleen jo suorassa, sen selkä niksahti taas.
No tänään sentää tottisteltii tossa pihalla ja hypittiin.
Menin mä sen A-esteenkin taas muutaman kerran, mutta ei tosiaan oo pystytty hirveesti tekeen.
Tänään mä istutin emännän kanssa kukkia. Mä vähän laskeskelin että niitä oli liikaa ja söin niistä osan.
Mullakin oli tossa jotain vatsavaivoja, mutta nyt helpottaa taas, ukko osti mulle eri ruokaa. Se tais sittenkin olla siitä.

Tossa kuvassa me oltiin mettässä yks päivä. Mä oon aika vaarallisen näkönen siinä, kun silmät kiiluu ja mun hienot hampaat näkyy, mut en mä oo vaarallinen ellei oo syytä.

Huomenna meillä on siellä tottiskentällä näillänäkymin 5 hoffia, mä ja 4 muuta.
Palataan taas ja kerron sitten lisää kun taas pystytään tekemään jotain kunnolla.

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: