torstai 11. syyskuuta 2008

Treeniä treeniä

Mä sitten luovuin siitä kidusten kasvattamis ideasta koska täällä ei oo satannu puoleentoista päivään, ihan kiva.

Tänään oltiin taas treenamassa kentällä. Tehtiin aikalailla kaikkee. Mä sain jopa olla opettamassa pentuja. Näytettiin niille vaan äijän kanssa mitä tarkoittaa STO, MAAHAN ja ISTU. Sekä eteen menoa.
Toi STO on hassu sana, ukko kun sanoo sen niin mun pitää seistä kun patsas, vaikka se sanois sen kesken kävelyn. Joskus aikoinaan se sano että seis, mut se ei oikeen toiminnu kun en ollu varma mitä se tarkottaa. Mut toi uus sana on paljon parempi, mun mielestä. Se on selkeempi.

Mentiin me A-este ja hypittiin....tietysti..... ja sitten juostiin mun treenikaverin Nassen ohi ympyrää, enkä saanu yhtään murista tai vilkuilla sitä. Vaikka se on uros kanssa ja mä oon hiukan äree uroksille, kun musta tuntuu että ne muutkin kattelee niitä narttu koiria siellä. No ei me siitä mitään riitelyä viittitty tehä, vaan oltiin Nassen kanssa ukkojemme vieressä maassa.
Sit me seisottiin siellä muutenkin patsaana, mä oon kuulemma menossa näyttelyyn taas sunnuntaina.
Voi olla että pääsen sinne peltojäljelle lauantaina, riippuu kuulemma siitä pääseekö sinne pellolle ilman venettä. Mä en kylläkään suostu jäljestään veden alta mitään, kun mun nenä menee täyteen vettä.

Oli kiva kun mun eno oli jättäny tassunjäljen tonne mun aikasempaan tekstiin, on ihan kiva kun sukulaiset ja tutut lukee näitä. Ja varsinkin kun tiedän että joku lukee, muuten tää tuntuu niin turhalta tää kirjottaminen.

Ukko on miettiny päänsä puhki, miten se sais mut ilmaseen keppejä kunnolla jäljeltä, mä en nyt vaan oikeen ymmärrä kumpi sille on tärkeempää. Ne mettään eksyneet jäljet vai sitten jotkut typerät kepit?!? Mitähän se niillä tekee oikeen.
No täytyy varmaan hiukan alkaa kesskittyyn, kun mulla on aina niin kiire.
Mä kyllä haluisin äkkiä sen viimesen sertin, jotta pääsisin noista näyttelyistä ja keskittymään oikeisiin asioihin. Ei se kyllä nyt sunnuntaina tule se serti, mä oon siitä aika varma, ja mä oon aina oikeessa. Pitäsköhän perua koko meno... no olkoon... näkeehän siellä sentään muitakin hoffeja.

Palataan asiaan, kun taas on jotain kerrottavaa. Ei siihen varmaan montaa päivää mene, kyllä me aina jotain tehään.
Mutta nyt.... öitä.

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: