perjantai 19. syyskuuta 2008

Tottista 18.9

Olltiin sitten torstaina taas tottis hommissa.
Ukko veti ensin pennuille loppukokeen ja kaikki jotka paikalle oli tullut läpäsi sen.
Osa niistä ei tullu, voi olla että ne ei ollu treenannu. Mä oon treenannu.... ja paljon.... me hypitäänkin nykyään joka päivä ja tottistellaan pihalla.
Ukko yrittää laittaa mua johonkin TOKO kisaan kuulemma tänä vuonna vielä.

Treeneihin piti tulla yht. 5 hoffia mut yhtä ei näkynykkään. Mut oli meitä 4 2 kultsun väristä ja 2 merkkaria. On aika hienoo kattoo, kun meiän kilpailevien ryhmässä on 4 hoffia. Mitään muuta rotua ei oo niin paljoo. No treeneissä ei keritty paljoo tekee, kun äijä opetti hirveesti muita. Siellä kun oli muutama uusi ja sitten noista vanhoista on moni menossa kisaan, niin iitä piti hiukan priiffaa. No... otettiin me kaikkee pikku treenii siinä ja oli se ihan ok.

Meistä Hoffeista otettiin kuvakin. Sen mun kaverin Nassen emäntä otti ja lupas tehä Nasselle oman blogin, sekä laittaa kuvat sinne. Tosi kivaa kun mun kamutkin oppii kirjottaa, siinä näätte kannattaa opiskella.

Mut palaillaan......

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: