keskiviikko 24. syyskuuta 2008

Mettää ja treeniä

Moro taas.
Ettekai vaan luule ettei olla tehty mitään?
HÖH....tottakai ollaan maanantaina ja tiistaina oltiin hiekkakuopalla juoksemassa ja maanantaina käytiin kentällä TOKOomassa. Ei siellä sen enempää treenejä ollu, mutta kun muut meni agilityä, niin mä tottistelin äijän kanssa. Se varmaan treenaa jotain syytä varten.
Kertookohan se mulle miks se treenaa? No ei sillä väliä oikeestaan oo. Mä teen jos musta tuntuu siltä, että se on kivaa, oltiin sitten kisoissa tai treeneissä.

Oon olu parina päivänä nyt emännän kanssa mettä retkellä, mut sillä ei oo ollu eväitä mukana?!? siis tosi outoa mennä mettää ja se kerää semmosia ihmellisiä kasveja... ne on jotain sieniä kuulemma. Ei niitä kyllä meillä kukaan muu syö, kun emäntä niitä.
Mä löysin tosi hyvän jutun metästä yks päivä.
Haluutteks kuulla? Lupaatte sitten että ette mee ottaa niitä.
Supikoira tai vastaava oli käyny naapurin tunkiosta hakee kalan perkuujätteet sinne mettään. Se karvakorva luuli piilottaneensa ne hyvin, mut mä kun oon aika haka ton nenän käytössä, niin mäpä löysin ne. Mä vähän maistelin niitä ja sitten laitoin niihin oman hajuni, että se karvaturri tietää kenen ne nyt on. Mä pyörin niissä tosi kovin.

Yks tuttu kentällä löys mun korvasta kalansuomun ja oisit nähny ukon ilmeen kun se haisto mun päätä. HIH... se meinas oksentaa. Väitti et mä haisen ihan kamalalle.
No just.... siis puhdasta luonnon tuotetta, pihkaa ja kalaa. Mikä vois olla parempi peite haju?
Se sen partavesi vai mikä haisee väkevälle jo pitkälle??
Noh, ehkä se oppii joskus arvostamaan oikeita tuotteita.

Voitteko kuvitella mitä se teki? Se pesi mun pään.... just kun olin saanu itteni tosi hyvän hajuseks.

Seuraavaks kun meen mettään, mä meen uudestaan sinne.

Mut ei mulla muuta oikeestaan nyt. Laitan huomenna tai perjantaina taas tekstiä, kun on noita tottis hommia taas tehty.
Palataan......

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: