tiistai 16. syyskuuta 2008

Hiekkakuopan treenit

Arvatkaa oonko väsyny, mentiin tänään taas pitkästä aikaa käymään yhellä hiekkakuopalla.
No en tietenkään oo väsynny. Me Hoffit ollaan käyttökoiria ja siinä vaiheessa JOS kunto loppuis, me vedetään vielä sisulla toinen treeni.

Me käytiin sillon mun Aku kaverin kanssa siellä useemmin, mut nyt mä olin vaan äijän ja noitten pikkusten kanssa. Olis kiva kun se Aku olis välillä leikkimässä mun kanssa, meillä oli tosi kivaa yhessä. Siellä hiekkakuopalla mä juoksen ihan sairaan kovaa rinnettä ylös-alas ja välillä poikittainkin. Siellä on aivan tautisen hauskaa.
Se kyllä vähän pistää polvet tutisemaan, kun tänäänkin oltiin siellä ainakin 15 minuuttia putkeen. Sitten mä saan vielä yleensä juosta sitä mettätietä pitkin jonkun aikaa, se on tosi kivaa.
Joo tultiin sieltä ja mä pääsin tarhaan juomaan, join ainakin litran vettä. Ukko vaan nauro kun mun kieli oli kuulemma tosi iso ja punanen, mut olis senkin jos juoksis niin kun mä. No ei siinä mitään, mä vähän yritin pyytää ukkoa leikkiin vielä pihassa, mut ne jätti mut tarhaan ja lähti käymään jossain.
Kun ne tuli takas mä tajusin missä ne oli käyny. Siis ne oli käyny ilman mua vielä koirakentälläkin, äijä oli silittäny jotain vieraita koiria....mä haistoin. Mikseiköhän se ottanu mua mukaan? luuliks se että mä väsyin tosta hiekkakuopan hommasta. Höh lukis vähän rodusta, siellä sanotaan että "väsymätön kumppani".
Kyllä me sentään vähän treenattiin tossa pihassa taas. Mä osaan muuten hyppää jo tosi korkeen esteen yli, enkä edes hipase niitä harjoja, mä oon oppinu hiukan lentään.

Mut nyt täytyy mennä syömään, mä saan tänään jauhelihakeiton jämät papanoiden sekaan. Noi ruuan jämät on ihan kivaa vaihtelua noihin kuivapapanoihin välillä.
Ei muuta kun moi moi.

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: