torstai 4. syyskuuta 2008

Treeneissä taas.

Moi, moi.

En oo pariin päivään kirjottanu, kun en oo mitään erikoista tehnyt. Täällä sataa AINA.

Tänään oltiin taas klubin kentällä treenaamassa. Me Hovawartit oltiin TAAS pisimpään, ollaan aika sitkeitä. Siellä oli ne mun pari rotutoveria. Niiden kanssa on kiva treenaa, kun me ollaan vähän niinkun samanlaisia.

Mä menin siellä taas A-esteenkin, äijä oli sen kyllä laittanu jyrkemmäks kun sillon pari päivää sitten, mut mä menin silti. On se kyllä ihmeissään miksen mä mee tota kotona olevaa, noh, miettiköön sitä.

Se mun rotukaverin omistaja keksi mulle kivan uuden treenin. laitettiin monta estettä peräkkäin ja mä hypin niistä putkeen. Mun tekniikassa on kuulemma jotain vikaa ja toi kohentaa sitä.
Mä en kyllä ite ymmärrä mitä vikaa siinä voi olla, kun pääsen mistä vaan yli. Mut äijä ei tykkää jos kosken tassuilla esteeseen, ihme nipottaja. No treenataan nyt, se on kuitenkin aika kivaa, kun joutuu hiukan miettiin miten hyppää monta estettä putkeen, osumatta niihin.

Tänään otettiin myös seuraamista ja mua kehutaan siitä nykyään aikapaljon. Johtunee varmaan siitä, et mä oon ruvennu kattoon siinä silmiin enemmän.
Mä oon kerrankin treenien jälkeen aika väsynny, toki oltiinhan siellä kuitenkin taas yli 2h.

Mä meen nyt syömään ja sitten nukkuun, mun täytyy hiukan miettii nyt näitä hyppyjuttuja. Mä luulen että mä keksin jotain tänään, mut antaa sen nyt hiukan kehittyä päässä vielä. Toivottavasti tehään viikonloppuna jotain jälki hommaa, tai edes ilmasu treenejä. En mä mikään kenguru ole ja jaksa montaa viikkoa mitään hyppyjä treenaa.

Mut nähään taas jossain.

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: