perjantai 5. syyskuuta 2008

5.9 treenattin taas

No niin mä arvasin, musta yritetään tehä kengurua, onkohan se ihan laillista?

Eli oltiin tänään taas kentällä ja jatkettiin sitä sarja hyppelyä. Ukko oli tyytyväinen, eli se ilmeisesti menee nyt sitten paremmin.
Tehtiin me pari normaali hyppyäkin ja käveltiin pitkin kenttää ja mun piti välillä jäädä maate, välillä istumaan, välillä seisomaan. Ei oikeen osaa päättää mitä mun pitäs tehä, vai eiköhän se usko että mä osaan, kun aikaajoin tarkastelee?

No jokatapauksessa mä suoritin puhtaasti, ainakin omasta mielestäni, kaiken. Välillä en oo kyllä varma mitä se käski tekee, mut sitten se käski uusiks. Mä sain ihan hirveesti taas kehuja kun jaksan kattoo silmiin ukkoa kävellessä.
Okei se on hiukan tyhmää kun ei saa kattoo suoraan eteenpäin, mut ukko on tosi tyytyäinen kun katon sitä kävellessä, joten mä teen sen.

Arvatkaapa hukkasko se tänään kentälle mun damin, pallon ja kapulan. No tottakai ja mä hain ne sille. Toi on uskomaton hävittämään tavaroita. Pitäsköhän sille ostaa joku noutaja? koska mä en oo sellanen.

Sitten ukko yritti laittaa mule pahan. Se laitto sen agilityn A-esteen taas jyrkemmäks, mut mä menin ylös ihan täysiä. Oisitte nähny äijän ilmeen, se raasto takaraivoaan ja kysyy mikset sä kotona mee siitä esteestä. HIH... mua nyt ei kiinnosta kotona treenaaminen niin paljoo.

Oltiin me kattomassa palotalolla, se on siinä vieressä, niitäkin paikkoja. Siellä on aina porukkaa ja ukko juttelee niiden kanssa. Tänään se jätti mut sinne ulos istuu ja meni ite piiloon.
No mä tiesin että liikkua ei saa ja ettei se jätä mua sinne, jos siellä jotain pahaa tapahtuis, joten istuin ja ootin. Tulihan se takas ja mä sain siitä hyvästä nakkeja. Aika hyvä palkka talon vartioinnista.

Kentältä kun tultiin, niin tuo hörhö alko taas rakentaa mulle uutta estettä.
Nyt se teki semmosen hyppyesteen, missä on vielä katuharjat väärinpäin ylimpänä. Eiks tuo tajua, että siitä on vaikee ponnistaa, kun harjat osuu tasuun? Täytyy varmaan opetella lentämään yli. Mä tiiän muuten yhen Hoffin joka osaa lentää, ainakin melkein. Kattokaa vaikka tosta mun tutun blogista, siellä yks hoffi "melkein lentää" esteen yli.

Ootte tosi hienosti osannu vastaan kysymykseenkin. 2 on vahvasti sitä mieltä että muita koiria ei oo olemassakaan kun hoffit. Ihan ok, mut on niitä. Toki hoffit nyt on vaan parhaita, tai ainakin mä.

Olin aamulla meiän emännän ja sitten pienimmän kaksjalkasen kanssa mettässä. Ne halus mut mukaan, varmaankin turvaks ja oppaaks. Ja siltä varalta että hukkaavat jotain mettään, vaikka ittensä. Meillä oli tosi kivaa. Emäntä oli tehnyt meille KAIKILLE eväätkin mukaan, siis sille lapselle ja itteleenkin.
Mullakin oli ihan hyvät eväät ja siks niiden kanssa onkin aina kivaa. Näiltä saa ruokaa, pesäkolon ja suojaa. Kyllä noiden kanssa viitti vähän treenatakin, kun palkkaakin saa.
Mut katellaan taas ja laitan uuden kysymyksen teille pikapuoliin.

T:
Hiski The Hovawart

2 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Tervehdys siskonpoika!
Ai säkin olet joutunut treenailemaan noita kummallisia hyppysarjoja... Meilläkin emäntä on pistänyt mut pomppimaan niitä vähän väliä. Siis oikeesti, niistähän voi ihan hyvin mennä läpi, eikö vaan? Mä en tajua miksei tuo akka oo hyväksynyt sellasta suoritustapaa... Turhanpäivästä nipotusta! Hienosti teillä tuntuu treenit sujuvan, tsemppiä kovasti isännän koulutukseen! Me voitas joskus tulla vierailemaan teitin kentälle, tuon akan treenaaminen kun on hieman vaiheessa... ;)
T: Excel-eno

HTH (Hiski The Hovawart) kirjoitti...

Moi Excel-Eno.
Kiva että muutkin on huomanneet kaksjalkasten omituisuudet.

Tulkaa vaan meiän kanssa treenaamaan, ehkä me yhessä saadaan noi kuriin. Laita Ukolle meiliä sen osote löytyy ainakin sen kotisivuilta. Mä laitoin linkin tohon ylös.... ota yhteyttä.
T:
Hiski The Hovawart