tiistai 9. syyskuuta 2008

Sataa välillä

Arvatkaa mitä täällä sataa..... eipä oo tullutkaan vähään aikaan. Jos tota vettä tulee vielä hiukan mä luulen että mun pitää kasvattaa kidukset ja pyrstö.

Ei paljon olla tehty mitään. Hiukan on hypitty, yllätys-yllätys, esteistä kotona.
Eilen käytiin kentälläkin ja siellä mentiin a-estettä ja pari hyppysarjaa.
Hiukan etittiin esineitäkin, kun joku taas hävitti niitä kentälle. Noh edes jotain tulee tehtyä.

Mä oon kuullu vihjeitä että ollaan menossa pellolle ettiin jälkiä. En yhtään tiiä kuka sinne on hävinny, mutta eiköhän toi sitten selviä.

Mua hiukan surettaa kun mun "varamummoa" ei oo enää, se lähti samaan paikkaan kun mun kaverit Aku ja Arttukin. Siitä on noissa mun linkitetyissä blogeissakin. Mä kuulemma nään ne joskus. No en mä silleen muista varamummoa paljoo, mut äijä kerto että se on mennyt pois. Se oli kyllä tosi vanhakin jo. Toivottavasti musta tulee yhtä vanha, vähintään.

Mä taidan nyt rupee suunittelee noita kidusten ja pyrstön kasvatusta.
Tuleekohan musta sitten Hovaven vai Ahwart, kun ahveneksi ajattelin muuttua. No ehkä mä oon vaan Hovawart, lupashan se TAAS poutaakin. Ukko kerto.

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: