lauantai 21. helmikuuta 2009

Treenikentän vaihtelua

Tere,
Tänäänpä sitten ukko pakaskin mut taas autoon ja lähettin ajelemaan.
Olin hiukka ihmeissäni mihin ollaan menossa.
No me ajeltiin hetki ja tultiin yht´äkkiä paikkaan jossa oli pelkkiä Hoffeja.
Ensin siellä treenattiin jotain koiraa ja mä makasin paikallani. Ukko jätti mut siihen maahan eikä eed kattonu mua päin. Noissa täytyy vaan olla paikalla ja kuunnella tarkkaan antaaks se jotain käskyä, muuten sieltä ei parane liikkua.
No joo... sitten se toinen hoffi oli treenannu niin oli mun vuoro, en oikeen ollu siinä vaiheessa vielä vireessä, mutta kyllä mä nyt jotain pientä tein.

Just kun aloin pääsee hiukan vauhtiin, niin mut pistettiin autoon ja sieltä otettiin muita hoffeja vuorotellen. Mun sisko ja äitikin oli siellä treenaamassa. En tiiä yhtään miten niillä meni, kun en nähny autosta.
No sitten kun kaikki hoffit oli käyny kentällä otti ukko mut uudestaan. HYVÄ...koska mulla olikin vielä paljon ylimäärästä "hoffi energiaa". No otettiin siinä hiukan lisää tottista ja leikittiin damilla. Mä voitin taas kaikki daminveto kilpailussa, ja juoksinkin sitten ylpeesti ympäri kenttää esitelen saalistani.

No... nyt sitten oonkin kotona ja hiukan väsyttää.

Mut palataan taas asiaan... ehk' huomennakin tapahtuu jotain.


T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: