maanantai 16. helmikuuta 2009

Toimintaa....toimintaa

No niin nyt sitten on ollu toimintaa.
Tänään ensin äijä teki tohon pellolle jäljen ja tuli hakeen mut ettiin ne eksyneet namit sieltä.
Mä haistoin jokaisen jäljen tarkkaan, ettei vaan lumimyyrille jää yhtään. Se oli tehny kulmiakin oikeen vasempaan ja oikeaan, mut mä löysin myös lopussa olleen purkin, vaikka se oli piilotettu lumeen.
Mä tuun nykyään jo ihan into piukeeks, kun mä nään et äijä ottaa jälkivaljaat ja liinan. Kyllä toi jälki on sitten kivaa, me tykätään äijän kaa molemmat siitä.

No sitten kun oltiin jälki ajettu, niin tunnin huilin jälkeen lähinkin taas leikkiin valjakko koiraa. Eli kekarat pulkkaan....minä valjaisiin ja vauhti sekä vaaratilanteet oli taattua Hiski The Hovawartin laatua.

Aattelin jo että tais olla siinä tää päivä, mut ei.... lähettiin autoajelulle ja kun sieltä tultiin, niin pääsin vielä mettälenkille juokseen emännän ja toisen kekaran kanssa.
HUHHUH ... olihan päivä. Kyllä taas illalla ruoka maitto kummasti.
Ai niin... onnea mun siskolle. Se oli sunnuntaina Tampereen näyttelyssä saanu varasertin. Ukko sano et se on ihan hyvä.
Laitoin tonne linkkeihin kalenterin, minä, ukko tai me molemmat ollaan tavattavissa AINAKIN noissa koira-aiheisissa tapahtumissa.

Mut nyt meen maate.

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: