keskiviikko 18. helmikuuta 2009

Reissua ja jälkeä

Moro,
Oltiin taas käymässä ukon siskon luona. Mä vahdin siellä autotallia ja sisälläkin, niillä raukoilla kun ei oo omaa hovawarttia.

Oltiin pari päivää siellä ja kyllä se taas meinas riittää, siellä kun on sisällä niin kuuma etten oikeen saannu nukuttua.

Kävin mä välillä ukon ja emännän vieressä, välillä juomassa ja välillä muutenkin vaan kävelemässä, kun yritin ettii paikkaa missä olis hiukan ees viilempää..... mutta EI... autotallissa oli sopivaa, ja aina kun käytiin siellä niin mä nukuinkin siellä lattialla.

No eilen tultiin illalla myöhään kotiin ja tänään sitten taas touhuttiinkin.

Päivällä ukko kävi tekee mulle jäljen ja oli raukka yrittäny piilottaa sinne pari kapulaakin, jotka mä tosiaan löysin. Istuin toisen kapulan viereen ja otin sen suuhun... toisen luo menin maate ja otin suuhun sen. Ei tarvi sitten käskee tekeen kumpaakaan, kun tein molemmat :-)

Illalla käytiin vielä tuolla kentälläkin hiukan kattelee toisia koiria ja tottistelemassa, mutta ei mitään suurempaa. Ainut oli että ukko otti sellasen tosi pienen hovawartin syliin ja anto sen nuolla naamaansa. Se on se Jeni, mikä on siellä mun fanin luona. Mäkin sain haistaa sitä, ja olin hiukan ihmeissäni.... VOIKO hovawartti olla noin pieni?!?
Ukko kyllä sano että mäkin olin pienenä tommonen. Oli se kyllä aika villin näkönen hovawartiks... vähän niinku marsu, mut kuitenkin siinä oli jotain semmosta hienoo hoffia. Siitä kyllä varmaan tulee kaunis hoffi narttu.

Mut ei tässä muuta, kuulin huhuja että huomennakin olis jotain ohjelmaa, niin kirjotan sitten jos jotain tapahtuu.

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: