perjantai 20. helmikuuta 2009

Monenmoista menoa

Jaahas.... täytyykin taas kirjottaa kun pääs koneelle.
Ollaan tehty vaikka mitä.
Eilenkin oli oikeen treenipäivä.
Ensin aamulla menin A-estettä ja sitten iltapäivällä menttin mettälenkille emännän kanssa. Arvatkaapa mitä se hömelö teki? Se hävitti mun hihnan.... no ei siinä mitään mentiin sitten takaspäiv ja löysinhän mä sen. Onneks olin mukana, ukko ois saanu kohtauksen jos se kallis hihna olis sinne jääny.
No sitten olinkin hetken sisällä, jonka jälkeen lähettiinkin ettiin hanskoja mettästä. Eli ukko kävi piilottaa mettää 3 hanskaa ja mä kävin ettii ne.... Kaikki löysin...tietty.
Sen jälkeen pienet unet ja lähettiinkin koulutuskentälle treenaamaan. Ukko opetti ensin muita ja sitten treenas mun kanssa tottista. Oli hassua treenata, kun joku ampu siinä samalla ja se ei ollukkaan meiän ukko. En mä siitä mitään välittäny vaan tein niinku ukko käskee.

Tänään ei olla paljoo vielä tehty, hiukan tottisteltiin tossa pihalla ja ukko harjas mua.
Mä tykkään siitä ihan kipeesti, kun se raapii mua niillä piikeillä, ja sai se musta aikapaljon karvaa irtikin.

Mut palataan taas..... nyt täytyy mennä.


T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: