sunnuntai 22. helmikuuta 2009

Sunnuntaiko lepopäivä?

Mä oon kuullu että Sunnuntai olis joku lepopäivä... höpö....höpö.

Tämä päiväkin alkoi niinkuin moni muu tällä viikolla. Aamulla ulos ja sitten syömään.... vähäänaikaan ei tapahu mitään ja sitten yht'äkkiä alkaa tapahtumaan.

Ensin aamusta äijä meni ilman mua tohon mettään ja oli kävelly siellä ristiin rastiin ja heitelly 3 hanskaa taas sinne.
Noh sitten hetken päästä haettiinkin Hiski The Hovawart ettimään niitä.
2 löyty ihan ok, mutta kolmannen kanssa joutu ukko vähän auttaan. Liekö toi lumisade sitten vaikeuttanu tota hommaa vai mikä, mutta en saanu kunnon vainua siitä.

Joo, ei siinä mitään kun se oli tehty olikin sitten päiväunien aika. Nukuttiin molemmat ukko ja mää. Aattelin jo että loppupäivä vedetään lonkkaa, mutta ei.

Lähettiin tonne kentälle treenaamaan vielä. Ukko ensin hypyytti mua hetken esteen yli ja aina käski takaskin. Siis piti hyppää sen esteen yli.
No sitten se otti semmosen ison kepin... tai oikeestaan se on kapula. Mä en saa leikkii sillä koskaan tai järsiä sitä. Se ei kuulemma oo sitä varten.
Noh se heitti sen kymmenen metrin päähän ja sano että HAE.
Ja minähän haen kun kerran ukko käskee. Hain kapulan sille ja vaihoin sen ukon kanssa letun palaan. Mä tykkään letuista tosi paljon, että ihan vaan vinkkinä kasvattajalee ja faneille.
Mutta asiaan.... siis jatkettiin muutaman kerran tota, et ukko heittää ja mä haen. Ja leikittiin välillä. Ilmeisen hyvin meni, kun ukko kehu mua. Mä en kyllä oo tota oikeestaan paljo tehny, niin silti sain kehuja.

No sittenhän äijä keksi... joo.... heitetäänkin esteen yli se. Eli heitti sen hyppyesteen yli sen ja sano hyppy... ja hae. Ja mun piti hypätä vielä takasinkin päin se keppi suussa. No se onnistu kun sain kerran kehuja ja sitten leikittiin.... mä voitin taas ukon damin vetokilpailussa.

Sen jälkeen alettiinkin treenaamaan taas kävelemistä. Mun pitää kävellä ukon vierellä sillai pää kenossa kattoen sen silmiin. Ja taas välillä leikittiin... painittiin...myllättiin ja taas käveltiin.
Sit se vei sen mun damin sinne pitkälle, kävelytti mua ja sano että ETEEN.. sillon mun pitää juosta suoraan eteenpäin sata lasissa. Nääkin onnistu ihan hyvin ja taas leikittiin.
Mä sain kantaa sen damin autoonkin.

Nyt alkaa oleen hiukan väsy olo näitten treenien jälkeen, joten meen pötkölleni ja oottelen ruokaa.

Palataan.....

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: