lauantai 7. helmikuuta 2009

Treeneistä

Ootte vastannu hienosti kaikki, että treenaa pitää oli sitä pakkasta tai ei.
Täytyy laittaa uusi kysely näköjään.
Hassua että kaikki sanoo että treenataan juu, mutta kentällä näkyy vähemmän porukkaa.

Mun alkaa menee hermot totaalisesti, MUN pihassa käy joka ilta kettuja ihan sairaasti. Mulla on hirvee työ, käydä joka aamu niiden jäljet läpi. Eikä siinä vielä kaikki.... ne repolaiset vielä merkkailee mun tontille. Alkaa niinkun ihan oikeesti riittämään. Äijä saa kohta viritellä niille jonkun louku.
Yksikn aamu joku oli käyny mun tarhan ovella kääntymässä?!?!? Ja sinne ei todellakaan ole millään repolaisella tai supilla asiaa, SE ON MUN. Lukekaa nyt tää ja pistäkää tietoa eteenpäin. Metsä on teitä varten, ei mun piha.

Noh... mä lähen taas kentälle ja katotaan mitä ukko tekee mun kanssa tänään.
Laitan uuden kyselyn tohon vielä.

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: