tiistai 4. marraskuuta 2008

Viikonloppu vapaalla

Moi,
Oltiinkin porukoitten kanssa Kuhmoisissa viikonloppu. Oltiin hassussa paikassa, mä sain olla jokapaikassa ja kaikki rapsutteli mua. Naapurista tuli pari äijää katteleen mua ja kehu mua komeeks koiraks, siis tosi fikuja miehiä, tajus heti mun komeuden. Mikseiköhän ne oo tuomareita niissä kauneuskilpailuissa?
Sillä toisella oli 2v sakemanni narttu, ja me tultiin hyvin juttuun. Ja eiks toi ukko sitten pilannu senkin suhteen, sano että on kuulema väärä rotu. Miks kellään ei voi olla Hoffi narttua, niin toi ukko olis hiljaa?

Ei treenattu mitään, nukuin vaan porukoitten vieressä ja söin nameja ja ruokaa. Kiva olla välillä ihan vapaalla.

Nyt onkin sitten taas arki koittanu ja oottelen sitä lunta, alkaa näyttään siltä että kohta sitä tulee.
Mä voisin laittaa teille kohta uuden kyselyn tohon.... katotaan jos keksin jonkun aiheen.

Mutta sitä ootellessa, koitetaan tehä jotain kivaa.

Palaillaan.

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: