keskiviikko 26. marraskuuta 2008

Lumimyyrien invaasio

Nyt se on sitten alkanu. Lumimyyrien joukkohyökkäys mun tontille meinaan.
Oon harvasa päivä miettiny, et mikä ihme jättää niin hassuja jälkiä pihaan. Seurasin niitä pettämättömän nenäni kanssa moneen kertaan, ja selvishän se. Lumimyyrät, eli ne pienet ilkeet otukset jotka juoksee pitkin lunta ja yrittää tulla sisälle, nyt ne on hyökänneet.
Ukko väittää et ne on hiiriä.... mut mä sanon että lumimyyriä, KOSKA ne pirulaiset kaivautuu välillä lumeen.

Meiän pihassa on niitten jälkiä aikapaljon, niitä tulee mettästä ja pelloilta. Oon tosiaan seurannu niitä jälkivanoja tosi pitkään, mut ne kyllä ravailee niin sekasesti siinä jäljellä edes takas, että meinaa näinkin hyvällä nenällä oleva kaveri väliin eksyä.

Aamullakin mä kuuntelin tosi tarkkaan, kun yks niistä pedoista tais olla siellä lumen alla piilossa. HMH... typerä otus, luulee pääsevänsä Hoffia piiloon. Loikkasin salamana se otuksen iglun päälle niin että lumi tosiaan pöllys.
Se peto ei kuitenkaan ollukaan nukkumassa, vaan meni siellä lumen alla johonkin. Mähiukan seurasin sitä, mutta sit mun nenää rupes palelee, kun se meni täyteen lunta.

Noh.... ainakin "majava" nyt tietää kuka sitä on vastassa. Toivon kaverin oman terveyden kannalta että se juoksi takasin mettään, reppunsa kanssa, ja kertoo siellä kavereilleen, miten vaarallinen meiän piha voi olla.

Mutta kerron taas lisää, jos saan niitä kiinni.

Palataan......

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: