perjantai 21. marraskuuta 2008

Kiirettä pukkaa.... mutta sentään jotain

Moro..... mulla on ollu vaikeuksia päästä koneelle, kun ukko istuu siinä kokoajan. Niillä on koiraklubin pikkujoulut ja niiden järjestelyihin menee aikaa.

Viikonloppuna oltiin sammatissa kylässä ja mä sain vahtia semmosta maatalo pihaa. Aika iso vastuu annettiin, mutta kannoin sen kuin MIES.

Ukon systeri tuli kylään alkuviikosta. Mä haukuin sen ensin.... koska se on mun tehtävä.... ja sitten annoin sen rapsutella mua. Se tykkää musta, niinkun kaikki muutkin. Meillä on salaisuuksiakin, en vaan kerro niitä Teille.

Alkuviikko sato vettä ja eilen.... JES.... LUNTA.

Aamulla mentiin ukon kaa ulos ja mä katoin ihan että W.T.F??? miks täällä on ton näköstä????
Jokapaikka ihan valkosena. Sit mä muistin....niin tää on sitä lunta...... äkkiä kattomaan ukon jalkoihin, potkiiko se mulle taas semmosia lumipalloja. Ne on muuten ihan hyviä, mutta ne hukkuu lumeen helposti.

Hiukan ihmettelin, kun mun perässä oli kävelly joku tosi isotassunen koira menin mä mihin vaan.....ainakin jäljistä päätellen. Sit mä hokasin... ne on mun omat jäljet.

Eilen oltiin treeneissäkin. Oli tosi kivaa olla treeneissä kun ei satannu vettä ja pakkasta oli 3 astetta. Hyvä treenikeli siis.

Siellä oli tosi vähän porukkaa, mut ei se oikeestaan haittaa.

Hiukan tottisteltiin ukon kanssa, ennenkun muut tuli. ja sit sain olla autossa.
Enskuussa me ei vedetä ukon kaa yhtään treenejä... vaan me treenataan ihan kahestaan, koko kuukaus.
Hitsi... mä sain eilen ekan joululahjan.... ukko vaan piilotti sen multa. Saan kuulemma sen vasta jouluna. Mä kyllä taisin nähä kuka sen anto, mut ok, mä ootan jouluun asti. Ja oon sitten tosi yllättyny ja onnelinen. On kivaa kun mun fanit antaa mulle lahjoja.

Nyt täytyy lopetella, mä rupeen ihmetteleen millä mä saisin ton lumen pysyy mun tassunpohjista poissa niin....ettei ukko leikkais niitä tassunpohjakarvoja.

Palataan........

T:
Hiski The Hovawart

2 kommenttia:

Minä... kirjoitti...

Voi hitsi nää Hiskin jutut jaksaa aina vaan naurattaa =)
Toivottavasti olet ollu kiltti poika,et saat paljo niit Joululahjoja!!
Hauskaa Joulun odotusta ja muista peuhata lumessa PALJON!

Terkuin Maiju&Hoffipojat Kotkasta
http://hoffipojat.suntuubi.com/

HTH (Hiski The Hovawart) kirjoitti...

Kiitokset Maiju.
Kiva jos saan ihmisiä hyvälle tuulelle.
Ihmisillä kun on semmonen outo tapa, että ne oletuksena on kun sitruunaa maistannu buldoggi naamaltaan,
Se on muuten tosi oudon näkönen veijari kun se maistaa sitruunaa.
Te ootte ihan erilaisia kun me koirat.
Me ollaan onnellisia yleensä aina, paitsi sitten kun on oikeesti syytä olla onneton.
Esim sillon kun jätetään päiväks yksin, ilman mitään järkevää tekemistä.
Sillon joutuu oleen surullinen ja keksii ite jotain rakentavaa tekemistä.
Yleensä sillon kun mä keksin rakentavaa tekemistä, ukko muuttuu punaseks naamasta ja puhisee... Sekä raapii päätään.
Onkohan sillä kirppuja? Ottais strongholdin tai jotain.

Mut palataan.... Ja mä oon AINA kiltti, väliin vaan väärin ymmäretty ;)