torstai 28. elokuuta 2008

Treenit torstaina

Moi,
Tänään oltiin taas treenamassa. Ensin ukko opettaa pennuille kaikkia helppoja juttuja ja mä ootan autossa, ja sit me tehään yhessä. Olin hiukan toisaikainen tänään, mutta kyllä mä nyt noi perushommat tein.
Mä kyllä tänään kävellessäni ukon vieressä, katsoin sitä ehkä eniten silmiin kokoajan, mä oon huomannu et se tykkää siitä ja antaa mulle palkkaa siitä. Me tehtiin ihme sykyilyä kentällä, käveltiin...mentiin maahan....käveltiin...istuttiin kesken kävelyn tai siis mä, ukko vaan käveli ja käski.... ja mä tottelin. Hypittiin tosi paljon... hypättiin sellasesta ainaskin yli metrin korkusen seinänkin yli. Otin tukee jaloilla päältä ja ukko ei tykänny siitä, kun mentiin sitten aina pienemmän esteen luo tekeen sitä samaa. Siinä vaikka on 90-100 cm niin en mä ota jaloilla tukee, mut toi toinen este on jotenkin isomman näkönen. Vaikka kyllä mä sen yli pääsisin koskematta ihan helposti, jos vaan haluun. Täytyy nyt kattoo koska äijä on ansainnu nähä mun kengurujalkojen toimivuuden.

Joo siis taas oltiin kentällä 2 ja ½ h, joten nyt on hiukan takki tyhjä, varsinkin kun me tehtiin varmaan 30 hyppyä siinä lopussa. Kyllä me sitä ennen taas etittiin sieltäkin kapuloita, kun tuo yks taas hävitti ne sinnekin.
Ukko ampukin kun oltiin siellä. Ei mua kyllä se mitenkään pelottanu, se kun saattaa ampua millon missäkin.

Mut nyt meen huilaan.... palataan ja toivottavasti taas tehään jotain kivaa ukon kanssa... kerron kyllä sitten kun tehään jotain outoa.
Mua kyllä hiukan säälittää kotikoirat jotka ei harrasta, mitä ihmettä ne kirjottaa blogeissaan? vai eiks kaikki osaa kirjottaa? Noh.... onneks mä osaan, niin jää edes joku tassunjälki mustakin.

Palataan.....

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: