sunnuntai 31. elokuuta 2008

Moi,
Jäikin paripäivää kirjottamatta, kun on ollu noita hommia--hommia-- niin ei ole kerenny.
No ei tässä mitään ihmeellistä ole tullu tehtyä. Perjantaina ei tehty mitään kivaa ollenkaan. Äijä rakenti illalla kun töistään tuli. Toki se nyt hukkas taas tavaroita ja vieläpä MUN tavaroita tohon pihaan ja sitten MÄ etin ne. Aikas reiluu äijä hukkaa ....mä etin. No ei se haittaa, kun mä tykkään siitä tavaroiden ettimisestäkin. Eilen mä näin kun ukko alko tekee jotain ihme juttuu. Mä yritin auttaa sitä, mut kuulemma mä en osaa rakentaa ja mut työnnettiin sivuun. Äijä kyllä selitti mulle että siitä tulee A-este mulle.
Toi on kyllä siitä kivan kokonen, että sitä se ei ainakaan hukkaa.
Mä en oikeen ymmärrä miks se mulle sellasen tekee, kyllähän mä semmosesta osaaan mennä.
Se vaan höpöttää jotain, että pitäs mennä "hallitummin". Mä oon vähän sellanen rämäpää... mä kiipeen mielelläni jonkun A-esteen päälle ja hyppään alas, vaikka siitä on aika kova pudotus.
Äijä on puhunu jostain 1,8 metriä.

No katotaan kun se saa sen valmiiks saadaanko siitä mitään iloa irti.


Mut nyt täytyy mennä, kirjottelen taas...kun muistan ja kerkiän.

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: