torstai 21. elokuuta 2008

Tere kaikille.
Pitäähän munkin alottaa oma blogin pito, kun kaikilla muillakin on. Tänne tulee aika-ajoin tekstiä elämäni pyörteistä ja kirjottelen niitä aina epäsäännölisen säännöllisesti. Jos ja kun täällä on kirjotus virheitä, niin voi...voi... ei näillä tassuilla mitenkään helppo ole kirjottaa.
Kukakohan noi näppikset oikeen suunittelee? eihän ne mitenkään sovi mun käpälään, varmaan tarkotettu pienemmille koirille tai sitten niille ruokinta-automaateille mitä jotkut sanoo isännäks.... mä en kauheen usein... mä oon Hoffi ja me ollaan hiukan omituinen koirarotu, mutta meissä Hoffeissa on yks hyvä puoli ylitse muiden. Me osataan vahtia...jäljestää....ja kaikkee muutakin ihan luonnostaan, mutta ennenkaikea meistä vaan on pakko tykätä, me ollaan ihan mielettömän ihania. Meillä on toinenkin erikoisuus, ns hoffikohtaus. Ai mikä se on?? Etkö oo nähny?? Se on hiukan kun menis sata lasissa pitkin tonttia takapuoli maata viistäen...välillä hyppien "isännän" pään korkeudelle, välillä ottaen omenan tai kepin maasta ja lisäten vauhtia kokoajan. Välillä voi ottaa vaikka jotain hihasta kiinni ja kysyä lähteeks se mukaan juokseen.... tehä tätä noin 5-10 minuuttia ja sitten ollaan ihan "normaalisti". Tossa oli hiukan yritetty kuvata lievää hoffikohtausta, se on vaikee selittää, se vaan täytyy nähä.
Kaikki ei ihan ymmärrä sen päälle, vaan esim meiän kotona asuvat kaksjalkaset kattoo aina ensin silmät pyöreenä kun teen tän ja sit ne nauraa. En tiiä miks ne nauraa ja niillä on hauskaa vaikkei ne edes ole mun kanssa juossut?!? Taitavat olla hiukan pimeetä sakkia.
Ai niin, näin alkuun pitää laittaa että mä en vastaa mistään kirjotuksistani. Jos joku vetää palkokasvin kuonoonsa niin aha, mä kun olen "vaan" koira niin mua ei noi ihmisten ajatukset paljon kiinnosta. Laitan tänne tosiaan treeneistä tekstiä ja annan ton "isännän" kirjottaa ehkä joskus tänne.
Palataan blogille (mikä ikinä se sana onkaan, ei se ainakaan ruokakupissa ole) ja tervetuloa.

Näitä voi vielä kommentoida, mutta otan ne pois jos ette oo "ihmisiks" ja teette "koiruuksia" mulle. Mä en tiedä miks se on noin, mun mielestä koirat osaa käyttäytyä ihmisiin verrattuna.

Toivottaapi:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: