perjantai 9. tammikuuta 2009

Treenit alko taas.

Moro,
treenit alko taas tuolla meiän klubin kentällä.
Noh.... eipä siellä kyllä ollu eilen kun muutama koira. Onneks sentään 2 muuta hoffia mun lisäks.
Eipä sillä niin väliä oo.... tulikin paremmin tehtyä, kun ukkokin sai keskittyä mun kanssa tekemään.

Meillä oli kivaa, tehiin kaikkea siellä kentällä ja lopussa ihan kahestaan, kaikki muut oli jo lähteny.

Päivällä mulla olikin jännää, oottakaas mä kerron.
Olin emännän kanssa mettässä ja oli meillä se pienin kaksjalkanenkin mukana.
Yht'äkkiä mä äkkäsin....mmm... joku haju.... emäntä laitto mut kiinni ja oikeessa olin, kettu meni tuolla pellon laidassa. Mua kyllä kiinnosti enemmän se haju, oisin halunnu jäljestää sen repo raukan.
Ai miks se on raukka? Siitä olis tullu sellanen kun pihavahti olis saanu sen kiinni.

No sitten tultiin siitä jo takas kotiin päin, niin arvatkaa mitä. Mä olin ihan äimänkäkenä ensin, kun siitä 5-6 metrin päästä ampu rusakko ja haasto mua juoksuun. No minähän olen valmis ja ammuin perään sata lasissa.
En kerenny hirveesti juoksee, kun emäntä huuti että seis....ja tänne...EIH, just kun löysin juoksu kaverin.
No ei siinä muuta kun liinat kiinni ja emännän luokse, siltä saa kuitenkin nameja kun menee sen luo. Annoin jupen olla... treenakkoon juoksemista ja tais sekin raukka hiukan pelästyä, kun ammuin melkein töpöön kiinni.

Mut palataan taas....

T:
Hiski The Hovawart

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Voi sua Hiski, oisit painanu jänön perään, vaikka kuka huutas mitä, niin mä ainakin teen ja tulosta syntyy! Puput jää hampaisiin tai ainakin paluumatkalla voi vetästä jonkun myyrän :)

HTH (Hiski The Hovawart) kirjoitti...

En mä viittiny... me oltiin kuitenkin mettässä vielä. Jos mä oisin jättäny ne sinne, niin nehän ois voinnu eksyy tai jäädä jonku muun elukan hampaisiin?! Nehän olis ollu ihan turvattomana ilman mua. Ja kuitenkin, kato parempi ottaa ne varmat namit, kun juosta sitä jänöö ja jäädä ehkä ilman kaikkee. Oot kyllä oikeessa, toi freelancer parffaus on väliin ihan kivaa, varsinkin kun tänä vuonna on noita myyriä ja hiiriä.