perjantai 23. tammikuuta 2009

Hanki treenejä!

Moro,
Täällä on satanu lunta ja sitä on nyt maassa ainakin 20 cm. Saas nähä tuleeko tästä joku lumimyyrien suur hyökkäys. Toivotaan ettei. Ja onneks on korkeutta sen verran, ettei tarvi kahlaa lumessa, vaan voi kävellä. Vähän mun kyllä käy niitä "marsu - koira" risteytyksiä sääliks.... niistä kun ei näy korvatkaan enää hangesta.

Eilen oltiin taas tottistelemassa ja pk-kouluttamassa. Kyllä se hiukan näkyy että lunta sataa ja on talvi. Jostain syystä ihmiset luulee, että koirahommia tehään vaan kun ei oo liian kylmä....sada....kuuma...väsyny...tai joku muu syy. HMH.... kattokaa nyt tota viereistä kyselyä valtaosa on sitä mieltä "mikä raja...treenaamaan".

Noh.... oli siellä sentään muutama ja PK-puolella tuntuu olevan motivoituneempia.

Mä en tiedä tarkalleen mikä ero niillä on, mutta ukon puheita oon kuunnellu, että nyt on TOKO-kilpailevat ja nyt PK. Ja kyllä niissä treenamisissa hiukan eroo on.
Mutta tarkalleen mä en tiedä, mä vaan teen niinkun käsketään.

Ukko sano eilen että mun terävyys alkaa oleen kohta maksimissa, eli etten saa terävämmäksi tulla. En mä tiedä mitä se tarkotti, ehkä sitä että kun meille ei todellakaan tule ketään niin etten mä tarkasta sitä. Ja on kyllä tapauksia etten meinaa päästää sisään ollenkaan. Kaikki ei vaan ymmärrä että mä asun talossa eikä ne. En mä tuolla kentällä tai vieraissa paikoissa viitti vahtia, mutta mun koti on mun ja piste. Eikä sinne tulla ellei äijä sano mulle että homma ok. Mistä sitä tietää kuka sieltä tulee ja mikä sillä on mielessä?

Ei mulla nyt muuta taas.... palataan.

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: