keskiviikko 21. tammikuuta 2009

Ja keikkaa pukkaa....

Moi taas.
Eilen tehtiin taas. Että mä tykkään kun tapahtuu jotain, eikä vaan olla pötkötetä, vaikka ei sen puoleen ei meillä kyllä koskaan olla pötkötetä, mut nyt tehään mun kanssa.
Äijä teki taas eilen jäljen tohon mettään, ja yritti piilottaa sinne kepin ja semmosen palkintokupin. Mä löysin ne ja menin tarkasti joka askeleen haistellen.

Sitten se palkkas sen kaikkein pienimmän kaksjalkasen viemään mettään pari hanskaa.
Ja lähetti mut hakeen ne.... aika reiluu. Kakarat hävittää ukon käskystä ja mä etin...ukon käskystä. Ja tuo äijä vaan käskee :-)

No ei siinä mitään menin mettään ja otin ensin toisen hanskan suuhun ja kävin sen sitten vaihtamassa siihen toiseen hanskaan, näin mä muistan helpommin missä ne on.
Vein toisen hanskan ukolle ja sitten käskystä hain sen toisenkin. onneks olin laittanut sen talteen, niin ei tarvinnu ettii sen enempiä sitä.

Tänään täällä alko sataan luntakin lisää. ukko sano että se oli sitten jälki treenit siinä, ilmeisesti toi lumi haittaa jotenkin. mun mielestä se on kyllä helpompi, kun näkee jäljet.

Ei tässä taas kummempia, mä meen kattoon josko kohta tehtäs jotain, mulla on virtaa taas.


T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: