perjantai 30. tammikuuta 2009

Pitkästä aikaa....taas.

Moro taas pitkästä aikaa.
En oo viittinny kirjotella kun oon vähän maassa vieläkin Turun näyttelystä.
Se tuomari sano että mä oon Hyvä.... en oo...mä oon paras.
noh ei sille mitään voi se on jokaisen oma mielipide.

Me ollaan oltu melkeen jokapäivä emännän kanssa juoksemassa tuolla pellolla ja käyty kattelee ketun jälkiä ukon kaa.
on ne vaan melkosia otuksia, ne juoksentelee tässä mun pihassa kokoajan.
OK on niistä hyötyäkin, äijä sano että ne syö niitä lumimyyriä.
ihan hyvä koska mä en niitä talttahampaita jaksa kaikkia järsiä.

Treenattukin ollaan ja oli eilenkin taas kentällä toko ja pk treenit.

Hoffeja oli taas enemmistö, mutta..... se on hyvä. Me kun ei olla mitään sohva perunoita. Jos meistä yrittää tehä sellasia, niin se sohva joutuu kokemaan kamoittavan puruvoiman.

Pirun ukko .... mä löysin tänä aamuna roskista yhen mun nahkahanskan, mitä mä oon kanniskellu pihassa. Se on niiku mun lelu. Ok.... mäpä löysin sen ja toin pihaan, hah luuli jemmaneensa sen multa.
No jätin sen tohon pihaan vielä ja kun tuun taas ulos niin oon ihan WTF:nä?!?! Missä on mun hanska? Onko ketut tai lumimyyrät pölliny sen? Mä nyljen ne kaikki..... menin haisteleen siihen kohtaan mihin sen jätin, siis mullahan on pettämätön muisti, ja sainkin sitten tuuli avulla vainun siitä hanskasta.
Ukko oli jemmannu sen tuhkakuppiin, meinas vissiin että Hovawartti ei löydä sitä tupakantumppien alta kurkkupurkista...... NIIN selkee tuoksu mun hanskassa, että se löytyy vaikka mistä. Näytin ukolle että, "Hei...se on täällä"... se rupes nauraan ja sit se tajus... se sano että "Sä oot uskomaton" . joo TIEDÄN.

mut ei muuta, oon taas lähössä mettään ja pellolle.... palataan taas.

T:
Hiski The Hovawart

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

WTF on kyllä tarttunu sitte fanilta:D:D:D