perjantai 16. tammikuuta 2009

Pitkästä aikaa.

Tere.....
En oo pariin päivään päässy koneelle, kun ukko on istunu siinä, mut nyt pääsin taas.

Joo... on ollukkin taas vaihtelevat kelit. Välillä sataa vettä ja välillä on pakkasta pirusti.

Mä sain tossa muutaman päivän peräkkäin syödä luitakin....vähän ne on hyviä. Se oli peuraa. Ainut vaan kun söin niitä 4 päivää niin sitten meni maha sekasin.
Miks kaikki hyvä on aina huonoks?? Niinkun myyrät?luut?jne...jne????
Ei oo reiluu.
Oltiin tossa keskiviikkona kentälläkin. Ei me paljoo treenattu, mutta siellä oli noin 10 narttukoiraa ja mä :-)
Arvatkaapa oliko kivaa??? OLI.
Eilenkin oltiin kentällä ja treenattiinkin aika paljon. Ja mä sain leikkiä vetokilpailua yhteensä ainakin puol tuntii... mut sitten se ihminen väsähti tai kyllästy kun mä voitin aina.
Olin aika ylpee ja juoksin aina pitkin kenttää dami suussa.

Oli kyllä kivaa olla kentällä, oli kuivaa, hiukan pakkasta ja tehtiin paljon. Tekeminen on kivaa ja sitä mä jaksan.

Mä kuulin että ukko lähtee kattoo jotain hoffi narttua viikonloppuna, onkohan se ostannu sen?
En mä ainakaan haluu kotiin toista, no ok voin mä nartun ottaa.... ehkä. Mut se saattaas viedä ukon huomion musta, ja se ei käy.

Palataan.. kerron kun kuulen jotain.

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: