tiistai 6. tammikuuta 2009

Astetta arktisempaa !!

Tere taas pitkästä aikaa.

Onkin ollu astetta arktisemmat kelit. Meillä on ollu pakkasta yli 17 astetta.
Aikas kylmää. Ei tässä olla paljon mitään viittitty tehäkkään. Todella vähän ollaan tottisteltu ulkona. oltiin me lauantaina sentään kentällä hetken aikaa, mut nyt siellä ei ollu hyvänhajusia tyttökoiria ollenkaan?!? Mikseiköhän? Niillä oli kuulemma jotkut juoksut, eli oliskohan ne nyt sitten juossu johonkin? Tosi outoja noi narttukoirat. Niille tulee välillä pakonomainen tarve juosta jjohonkin ja sillon ne ei pääse mihinkään?!?! Tosi outoa.... onneks mä oon UROS.

Oltiin me tänään käymässä taas mun synnyinkodissakin. Mua mitattiin siellä ja sain leikkiä mun veljen isännän kanssa ja parin muukin. Mun korkeus oli 64,5 cm. Se on kuulemma ihan rotumääritelmän sisällä. Älkää vaan kysykö kuka on määränny, että mun pitää olla jossain tietyissä mitoissa. Ei multa ainakaan ees oo kysytty mikä se ihanne olis.
Siellä oli pari tyttökoiraakin, mut mä sain vaan haistella niiden hajuja enkä koiria ollenkaan.

Ollaan parina päivänä kävelty vettenpäällä järvessä.
JOO...JOOO.... ihan oikeesti.
Ekana kertana mä hiukan ihmettelin, että onko tässä mitään järkee. Ei veden päällä voi mennä. Mut tänään jo kävelin siellä veden päällä ihan normaalisti, paitsi että se oli tosi liukas...liukkaampi kun laminaatti. Porukat laitto semmoset terävät kengät jalkaan ja meni niillä siellä veden päällä. Mut mä olin parempi, mä vedin ihan tassuilla vaan. Ok, meni ukkokin kengillään välillä.

Mutta ei muuta, mä oon nyt ihan loppu, kun oon ajellu pitkin poikin. Haistellu.... tottistellu ja kävelly vesillä.
Mä meen nyt huilaan ja palataan taas.

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: