torstai 4. joulukuuta 2008

Vettä, räntää...treeniä

Juu-u.... nyt tää alkaa sitten riittää tää ainainen vesisade.
Mun turkki on kun kreppiraudalla käsitelty, jos oon ulkona vähän aikaa.
Ainut vaan että ei paljoo viitti olla, kunn kokoajan sataa...ja sataa...ja sataa.
Alkaa muuten näinkin pitkäpinnasen kaverin, kun mä, niin hermo kohta meneen.
Kiduksethan tässä saa kohta tehä, jos meinaa ulkona käydä.

Oon ollu jonkun verran tossa mettässä, ja katellu niitä talttahampaita, mistä kerroin aikasemmin.
On taineet uskoo, kun ei ne ainakaan uskalla enää niin paljoo liikkua kun ennen.

Se on ihan hyvä että tajuuvat oman terveytensä päälle, koska täällä niille käy huonosti.

Oltiin keskiviikkona tossa meiän klubin treenikentällä. Siellä oli semmonen marsun kokonen musta "koira", kuulemma joku pinseri tai jotain. Se oli sitten aikas päällekäyvä typy, oli kokoajan änkeemässä mun korviin ja suuhun. Mikä ihme noita naisia vaivaa, kun kaikki on ihan lääpällään mun korviin ja korvakarvoihin.
Toki mä ymmärrän että näin komeeseen koiruuteen ihastutaan helposti, mut eiks mussa oo muuta kun korvat? HÄ?

No.... treenattiin hiukan ukon kanssa samalla kun kerran paikalla oltiin, ja mulla kuulemma menee tosi hyvin. Joo... menee... menis paremmin jos ukkokin tekis jotain. No me tullaan ihan hyvin juttuun kuitenkin. Ehkä mun kuuluukin olla se "suorittaja" ja ukon vähän niinku ohjaaja... onhan se vanhempikin mua.

Jos viikonloppuna ei satais vettä, niin soitas mennä tekeen ukon kanssa jotain jälkitreenejä. Ei sillä muuten mitään väliä oo sataako vai ei, mutta ukkoo käy sääliks jos oikeen vihmoo vettä.

Enkä mäkään siitä oikeen tykkää, kun sitten oon taas kiharalla joka suuntaan ja mun tukkakin nousee ylös kun se kastuu. En oo mikään edustuskelponen sillon ja entäs jos joku narttu tulee just sillon kysyy mua ulos?!?!?

Ei kai siinä muuta.... maataa ja ootellaan kai se kuivempi keli sieltä jossain vaiheessa tulee.

Mut sitä ootellessa..... koitan keksii Teille jotain kerrottavaa, mut ei tässä nyt oikeen mitään kivaa tapahu, mistä vois hirveesti kertoo.

Palataan.......

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: