sunnuntai 28. joulukuuta 2008

Ja lisää toimintaa !

No niin, ja hommat eikun jatkuu siitä mihin eilen jäi.
Tai siis oikeestaan tää päivä oli eilisen toistoa.

Ensin tehtiin taas äijän kanssa hommia aamulla ja jäädytettiin takapihan lampeen uutta pintaa. En tiiä miks, mut kuulemma kokeillaan josko päästäs luisteleen sinne. Mulla ei oo mitään tietoo mitä se on, mutta varmaankin se on kivaa.

No sitten äijä meni mettään taas tallaamaan ja piilottaan keppejä ja letun paloja. Mä en oikeen nyt ymmärrä mikä ton homman tarkotus on??? Onko sieltä tarkotus löytää ne kepit? Päästä sinne loppupalkalle äkkiä vai mikä? Kyllä mä se nyt menin, mutta ukon mielestä en kauheen hyvin. Toki se kehu mua, mutta mä en saanu mennä niin kun mä oisin halunnu.

No loppuun päästiin kuitenkin ja löysin taas sieltä rasiallisen nameja. Ja söin ne kaikki.
Se mun yks ihailija, jolle tulee se Jeni tai Jaava tai jonkun muun niminen tyttöhoffi oli kattomassa mun menoo ja otti ukon kameralla muutaman kuvankin meistä.



No sitten tän jälkeen kun oli jäljet ja kepit ja purnukat ja muut etitty mentiinkin tohon takapihan kaseikkoon, minne ukko oli niiden kaksjalkasten pikkuihmisten kanssa jo päivällä käynyt piilottamassa ne samat 3 hanskaa mitkä mä eilen just löysin. Nyt mä oon varma että ne ei enää hukkaa niitä vahingossa, vaan tahallaan. Tää on joku juttu mitä mun pitää vaan tehä ja mähän teen.
No ok.... oltiin siinä mettän reunassa ja ukko piti mua kiinni, näytti sinne risukkoon ja sano etsi. Eka hanska löytyi ihan ok ja vein sen äijälle hirveiden kehujen saattelemana ja se mun fani napsi kuvia. Toinen hanska olikin sitten haasteellisempi, kävin ettii sitä ja kun en löytäny, tulin takas ukon luo. Se näytti uudelleen ja menin hakeen.
Etin tosi kovin sitä toista hanskaa....ristiin rastiin ja löytyhän se. Kamalan vaikee ettii noita hanskoja, kun ei oo jälkeä. Ne kun oli talloneet koko mettän, varmaankin mun kiusaks, etten löytäis niitä hanskoja.
Kolmatta hanskaa kävin kanssa ettimässä pari kertaa, tullen ukon luo välillä, niin ja kävin mä sitä mun faniakin "hiukan" morjestamassa välillä ja heitin maahan selälleni. Mutta sitten siirryttiin hiukan vasempaan ja taas sain uuden käskyn että etsi. NOH... sieltähän se kolmaskin hanska sitten löyty, ja toin sen ukolle taas aploodien saattelemana. Eli ilmeisen hyvin meni.



Mutta ei tässä nyt muuta. Nyt mä lepään, koska oon tosi väsynny. Toi aivotoiminta jumppa vie mehuja niin kovin.

Ai niin ukko käski laittaa kiitokset fanille kuvaamisesta. On kuulemma kiva kun joku kuvaa meiät yhessä välillä, eikä niin että mä oon aina yksin kuvassa.

Palataan taas astialle.....

T:
Hiski The Hovawart

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mun täytyy sen verran mainita tuosta lauseesta "hiukan" moikkaamassa ja heitin selälleni. Eli fani aka. MINÄ en ollut maassa seljälläni vaan Sinä, ettei nyt mee sekasin kumpi meistä oli se heittäytyjä:)

Ja kiitos että fanitki päästetään näin lähelle seuraamaan TILANTEITA, siitä on sitte Jenin tai Jaavan (vaimikäsenytoli) kanssa apua!

HTH (Hiski The Hovawart) kirjoitti...

Hei.... tossahan on sille hoffille nimi "jamikäsenytoli"... siis kennelnimeks :-)
Ja joo MINÄ heitin selälleni...ihmiset ei ees osaa.

Anonyymi kirjoitti...

Miksikä sä kutsut sitä mun heittäytymistä kentällä sillon pupunaskelien jälkeen...? Niih!

HTH (Hiski The Hovawart) kirjoitti...

No joo... ok.
Sä oot kerran tehny sen.