maanantai 25. toukokuuta 2009

Outoa toimintaa

No niin... nythän täällä alkaa menee homma ihan sekaseksi.
Ukko toi ykspäivä kotiin semmosen hassun härpättimen, se kutsu ite sitä polkupyöräksi.

Ei siinä mitään se kasas sen ja ajeli sitten tossa pihassa ympyrää ja mä juoksin siinä sen kanssa ja se kehu mua.... älkää vaan kysykö miks... koska en tosiaan tehny mitään erikoista... kunhan juoksin siinä rinnalla, kun kerran ukko oli menossa johonkin. Vaikka ei se oikeesti ees menny mihinkään vaan "kurvaili" vaan pihalla.
No sunnuntaina se sai sitten taas kuningasajatuksen ja laitto mut hihnaan ja lähti ajaan tota tietä pitkin sillä fillarilla.
Hih, meillä oli kova juoksukilpailu sen fillarin kanssa ja juostiinkin tonne joelle.
Mä kävin siellä uimassa ja sitten juostiin takas. Oli ihan kivaa kun sai kerrankin juosta oikeen kunnolla, eikä kokoajan joku yrittäny hidastaa vauhtia. Me koirat kun tykätään juosta "hiukan" kovempaa kun ihmiset.

Lauantaina mä kävin kattoo mun sisko ja veli puoliakin. Ne on semmosia 6 viikkoo vanhoja mun emän uusia pentuja. Se yks pentu seuras mua ja haisteli mua... enkä mä oikeen tienny onko se lintu vai kala, se kun oli niin pieni. Siis ihan hoffin näkönen, hajunen ja olonen... mut vaan paaaaaaljon pienempi kun esim mä.
Semmonen marsuhan se oli.
Ei siitä oikeen mitään kunnon leikkiä saatu aikaseks, mä en oikeen tiiä miten tommosten ihan pienten kanssa leikitään. Mutta muuten ihan mainion olonen veijari kyllä oli.
Onneks ukko sano että meille ei oo tulossa semmosta, koska mä en oikeen välttämättä jaksa mitään pentuja katella, ainakaan kauheen pitkään.

Ollaan käyty ukon kanssa aika paljon mettässä kävelyllä, ihan kivaa on ollu.
Ollaan kyllä treenattu kentälläkin ja kotonakin... joten semmosta "kunnon" koiran elämää on vietetty.

Ei tässä taas kummempia... palataan taas astialaae, kun keretään.

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: