sunnuntai 10. toukokuuta 2009

Viikon ja viikonlopun saldoa.

Moro taas....
Ollaan harvasapäivä treenattu kentällä monenmoista hommaa. Lähinnä tuo ukon ketale on paiskonu niitä isoja halkoja kentälle ja mä haen... millon hypäten...millon tasamaalta ja välillä A-esteen yli.

Nykyään ukko ei enää raahaa mua sinne kentälle sillon, kun se kouluttaa niitä muita sen 3-5 h. Se on ihan kiva, koska näin kesällä siellä autossa tulis kuuma kun oottelis omaa vuoroaan. Onkin mukavampi käydä sitten ukon kanssa kahestaan treenaamassa.

Lauantaina ukko lähti aamusta tuomariksi yhteen mölli TOKO kisaan. Mä olin ensin hiukan pettynyt kun mä en päässy, mutta ukko selitti mulle että en kuitenkaan voi osallistua, kun ukko ite on tuomari. HÖH... sehän olis ollu järkevintä. Ukko olis voinu antaa mulle täydet pisteet kaikista, eikä olis tarvinnu haukkuu tuomaria....kummankaan.
Se vaan sano mulle että on sentään joku jääviys sääntö mölli kisoissakin ja jätti mut siis kotiin.
Olin siis ensin hiukan katkera siitä, mutta sitten helpotti kun ukko tuli 7 tunnin jälkeen vaihtaan vaatteita kotiin. SE OLI IHAN litimärkä... vähäks mua nauratti. HIH siistäs sai kun lähti ilman mua reissuun.
Se oli ollu kokoajan sateessa kattomassa koiria ja niiden tekemisiä. Noh... se kävi sitten vaihtaan vaatteet ja tuli sitten takas illalla vasta, kun koko "häpeninki" oli tehty..siivottu... ja purettu.

Oli se aika väsyneen olonen ja nukkukin oikeestaan koko illan.
Noh tänään se oli sitten sen verran pirtee, että vei muut aamulla pariks tuntii kentälle leikkiin ja treenattiin siinä samalla vähän.
Mä joudun vaan taas kohta varmaan ottaan jonkunäkösen sadeasun, kun taas tuulee ja sataa. Eli se mainitsemani kesä tais mennä jo.

Ja tätäkin kautta mun äipälle Ritalle (Hayaklause Eiferille) hirveen hyvää äitien päivää.... tänään kun on semmonen. Koskakohan poikien päivä on?

Palataan taas.
T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: