perjantai 1. toukokuuta 2009

Kesäkö tästä tulee sittenkin?

Jaaha.... aika menee ja Hiski The Hovawart ei kirjota blogiinsa... noh. Mulla vaan on niin kiire nykyään, mutta ehkä tää tästä taas.
Treenattu ollaan joka päivä jotain pientä.
Yleensä kentällä ja semmosia ihme kaavioita, ukko sanoo niitä BH kaavioiks, joten kai ne sitten niitä on.

Ukko on valmentannu kanssa tossa aika intensiivisesti (toi on sivistyssana) pari muutakin koiraa, joten sillä on ihan minuutti aikataulu nykyään.

Tänään oltiin aamulla ensin kentällä, ja mä hain semmosta kapulaa mitä ukko aina heitteli. Se oli ihan kivaa vaikka alkaa jo pikkusen tuleen kuuma noissa hommissa.
Aurinko kun tuntuu paistavan ja lämmittävän.

Mut ihan ok se meni se homma, koska ukko oli tyytyväinen. Siellä kentällä oli se mun kamu Jenikin... se pieni mikä oli joskus semmonen marsun kokonen. Se on kasvannu ja oppinnu tosi hyvin jo. Siitä tulee isona varmaan ihan kelpo Hoffitus.

No Oltiin me tänään jälki mettässäkin. Se oli muuten ihan ok hommaa, mutta noi muurahaiset pöllii mun makkarat sieltä mettästä.... ostasvat omansa, eikä mun jälkimakkaroita pöllis.

Jäljen jälkeen tehtiin taas sitä että ukko vei pari hanskaa mettään ja mä etin... aikaa meni kuulemma melkein minuutti että olin hakennu ne kaks tavaraa sille.
Joo... kun en viittiny pitää kiirettä. Mä en tajuu miks siinäkin pitää ottaa aikaa? kait se sitten on joku kisalaji sekin... ukko kun aina tähtää johonkin kisaan... huvittavinta siinä on se, että mäkin meen siinä mukana.
_No joo... onhan se kiva tehä ja mennä.
Huomenna ollaan menossa näyttelyynkin taas... kirjotan sitten miten se meni.

Nyt maate et jaksaa herätä aamulla.

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: