torstai 23. huhtikuuta 2009

Niin se aika vierii

Joo.... sitä ruvetaan näköjään heti kuittaileen kun ei kirjoteta.
Just .... ja oon vielä sairaslomallakin.
Noh... paljon on tapahtunut.
Mun tassu alkaa olemaan jo ok, ja olin viikonloppuna jo jäljestämässäkin ja esine ruutua tehtiin.

Treenattu ollaan melkein joka päivä, tai siis ukko on käyny treenaa muitten koiria. Oon mäkin siinä ohessa kyllä treenannu.
Mulle on tullu vaan joku outo juttu, mua on ruvennu hirveesti kiinnostaa noi narttukoirat. Noh toivottavasti tää menee ohi, eikä jää ikuisesti päälle.
Ukko ei meinaan oo kauheen ilonen, kun kattelen vaan narttuja enkä tee niinkun se käskee.

Siellä mettässä taas kun oltiin, niin se pirpana Jeni oli kanssa mukana. On se vaan aika kiva hoffi. Me ukon kanssa tykätään hoffeista kovin.

Hitsi mut tänään mä näin kentällä hassun jutun.... semmonen pieni boxi rupes murisee mulle...
joo...joo... olin noin metrin päässä siitä kun sieltä rupes kuuluun ääntä... Olin ihan äimänkäkenä että mikä ihmeen laatikko toi on???
Kunnes näin sinne sisään.... ette usko... siellä oli kaks tosi pientä koiraa siellä boksissa.... ja ne muris mulle. En viittiny edes murista niille takas, mut täytyy myöntää et on siinä kavereilla pokka kohallaan. Ukko nauro vaan, joten aattelin että homma on sitten varmaan ok, enkä niihin sitten enempää viittiny reagoidakaan.

Mä menin muuten yks päivä sen A-esteen yli kun ukko käski... aattelin että ok... homma oli siinä. Ei ollukkaan... se käski mut vielä tuleen takaskin sitä samaa kautta, eli juoksin niinkun edestakas sen A:n

Mut palataan taas, mä en jaksa nyt naputella enempiä.

Pidetään koiruudet mielessä ;)

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: