keskiviikko 3. kesäkuuta 2009

Moi taas

Tere taas...
hiukan meinaa noi mun kirjotuskerrat jäädä, mutta saa kai sitä koira näin kesällä muutakin tehä kun koneen ääressä istua vai hä????
no joo, ollaan käyty paljon mettässä ja uimassa ukon kanssa. Tai siis mä meen jokeen ja ukko heittelee mulle sinne kaikkee mitä mä haen.
Se on ihan kivaa, koska mä diggaan ihan sairaasti olla vedessä, mussa varmaan piilee joku saukko sukujuurissa.

Viikonloppuna ukko oli sen kaverinsa kanssa koiranäyttelyssä, mua ei otettu mukaan... siellä ei kuulemma arvosteltu kun pentuja. No joka tapauksessa se mun koirakerhokaveri Jeni... siis se pieni hoffi typy, jonka kanssa olin siellä leirilläkin... niin siitä oli tullut rotunsa paras pentu.
Kyllähän se ihan komee typy onkin... sääli vaan että on niin nuori vielä.

mullakin olis viikonloppuna taas kuulemma näyttely.
Tää on melkosta ravaamista tän ukon kanssa, aina ollaan jossainpäin menossa.
Tai mettässä sen kavereitten kanssa...tms...tms...

Viikonloppuna tehtiin peltojälkeekin... se oli ihan kivaa muuten, mutta siellä oli ainakin miljoona mehiläistä. kiva vaan meinaa nuuskii maata, kun siilin kokonen mehiläinen vetää kaheksikkoo sieraimissa, ei oo helppoa ei.
kokeilkaa vaikka itte... heitätte makkaraa pellon täyteen ja eti ne nyt sitten sieltä, ilman että joku pörri'inen hakkaa sun nenäs jalkapallon kokoseks. Noh... en saannu osumia, mutta tarkkana sai olla.

Jonkun verran ollaan tottisteltukin, mutta ei mitään suurempia...hiukan jokapäivä.

Eilen illalla mentiin taas ukon kanssa ulos ennen nukkumaan menoo.... ja MUN tontille oli tullu joku elukka. En ihan tarkkaan tiiä mikä se oli, mutta oli se mua isompi.
Ja just kun mä päätin antaa sille äkkilähöt, siis tosiaan mua ärsyttää kun joku tulee MUN vahtimaan pihaan, niin ukko käskee mut viereensä. kerkisin kyllä tekeen sille elukalle selväks että ei oo asiaa mun tontille. Ja kun ukko meni sitä kattoon että mikä se oli, niin se lähti niin että pusikko raikas. Ei ukko nähny sitä ollenkaan, kun se on sellasta tiheetä lehtipuu kaseikkoo, mut aika iso se oli.
Noh... tietääpähän ainakin saako MUN tontille tulla.
Palataan taas asiaan... ja muistakaahan äänestää tohon oikeelle.

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: