torstai 29. maaliskuuta 2012

Missäs se viipyy?

Iita on tullut taloon! Lunta on tullut! Vettä on tullut! Joutsenia on tullut! mutta missäs se kevät viipyy hä?
Me haluttas jo ukon kanssa alkaa jäljestään. Iita ja Wilmakin haluis jäljestää ja tuolla lumessa mitään pysty tekemään. On tää aina vaan yhtä tylsää tää kesän oottaminen.
onneks se sentään vissiin tulee, mä pääsen taas uimaan oikeen urakalla.
Mun pitää varmaan opettaa tuo Iitakin uimaan. Opetin aikoinaan yhen toisenkin hoffin uimaan, mutta eipä nuo enää asiaa muista. Kiittämättömiä. Me ollaan ukon kanssa muutenkin kyllästytty kiittämättömiin ihmisiin, onneks niitä ei kaveripiirissä enää ole :)
Me ollaan aikapaljon leikitty Iitan kanssa, se tyttö on vähän tiukka tytsy repii leluja. Roikkuu se välillä mun huulissa ja hännäsäkin, mutta pennut on semmosia. Tänä aamuna kyllä jouduin vähän ärähtään sille. Nukuttiin ukon sängyn vieressä kaikki 3 ja Iita tuli 10 minuuttia ennen herätyskellon soittoa repiin mua. Ärähin vähän, se pakitti ja jatko, ärähin uudestaan että olis hiljaa jotta ukko saa nukuttua, se vaan alotti taas. Sitten jouduin ärähtään niin että lopetti varmasti.
No kyllä se oppii, onhan se mun ja ukon koulutuksessa.

Ei tässä pirumpia taas, jatketaan ja palaillaan astialle.

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: