maanantai 12. maaliskuuta 2012

Liitelyä

Morjes.
Me oltiin Hannan kanssa taas agility hommissakin. Hanna juoksi siellä kentällä ja näytti aina missä järjestyksessä mun pitää mennä mikäkin este. Siitä on tullu hyvä ohjaaja vai pitäskö sanoa kartanlukija. Sehän menee etukäteen kartottamaan radan, ja kattoo missä järjestyksessä esteet mennään. Sitten se suunittelee siellä sen miten mä pääsen koviten sitä rataa ja suunnittelee senkin miten meiän liikeradat ei törmäis kauheen usein. koska sillon kun mää ajan... mää ajan täysiä ja vaikka päin. Hanna on tehny ison työn ja mä haluan kiittää ukon kanssa tästä työstä. Eilen me nimittäin saatiin Hannan kanssa viimenen luva kakkosluokasta ja siitähän sitten napsahti se serti ja nyt siis kolmosiin ja viimeseen luokkaan. Eilinen sijotus 3. riitti siis luvaan, ja kun alla oli puhdas rata niin sehän napsahti sieltä.
Hanna osti mulle oikeen tupla hampparin palkaks, joten saatan mennä toistekin sen kanssa agi-hommiin.
Ukon virnuilu ja viheltely enteilee jotain... en tiiä vielä mitä... mutta ilmoon het kun tiiän. jotain jännää tässä varmaan taas tapahtuu.

Tossa kuva vielä meiän eilisestä saaliista. Paras, eli se hamppari ei selvinny kotiin asti kuvattavaksi. Sen SAATTOI syödä yks hoffi :) Mutta laitan noi tohon mitkä oli Hannalle se isompi juttu...mulle se oli se hamppari. Hannalle kuulemma toi pieni pahvinpala?!? On se outo.


Mutta ei tässä muuta....
Palataan astialle taasen.

T:
Hiski The Hovawart

1 kommentti:

Ankka kirjoitti...

Ihanasti kirjoitettu, kiitos rakas :) ! WE DID IT!!!