maanantai 19. maaliskuuta 2012

Semmonen tapaus






Joopa joo... Ukko, Hanna ja pojat lähti torstaina reissuun. Kati tuli meitä hoitamaan. Mä ihmettelinkin että mikähän juttu tää on, kun yleensä aina ollaan yhessä reissussa.
No selvishän se eilen kun ne tuli kotiin. Niillä oli sitten tuo kuvan tyttö mukana, olivat hakeneet sen Ruotsista meille.
Sen nimi on Iita, ihan kivahan se on, mutta kauhean pieni vielä. Ehkä siitä tulee ihan hoffin näkönen joskus. Wilman kanssa ne tulee hyvin juttuun ja leikkivät paljon, mä en leiki kun oon sen verran arvokas herra. Ehkä sitten myöhemmin.
Kakara oli yölläkin jo ihan kiltisti ja kova työ meillä on kuulemma ukon kanssa tässä vielä. niin se ainakin mulle sano eilen, että mä saan auttaa koulutuksessa taas.
Mutta ei tässä muuta, palataan astialle ja kirjottelen kun tapahtuu jotain suurempaa taas.

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: