maanantai 5. maaliskuuta 2012

Synttärihulinaa oli!

Olihan hulinaa kekaroiden kanssa. Oltiin Lohjalla hallissa yli 7 tuntia ja koko reissussa 10. Oli kakaratkin aikas loppu olleet, kun "hiukan" treenattiin. Noh se tekee hyvää tommosille vuoden ikäsille hoffeille :)

Tuhannet kiitokset Hannalle ja tuhannet onnittelut vielä Unnan ja mun pentusille. Olette nyt sitten vuoden vanhoja. Kaikista Teistä on tullut hyvin käyttäytyviä kakaroita. Ette murise ja ärhentele, teistä löytyy potkua tekemiseen ja pieni hoffi pilke silmäkulmista. Te ootte just sitä mitä hovawart parhaimmillaan on. Mä haluan myös kiittää niitä koteja joissa Teitä kasvatetaan. Parempiin koteihin ei olisi voinut edes toivoa Teitä pikku viikareita. Mä olen ukon kanssa niin ylpee Teistä, kodeista ja kakaroista.

Se musta poika Nemo (Anubis Erste) ei päässyt synttäreille, kun asuu niin pitkällä. Mutta kuvista päätellen ainakin se on hieno nuoren hoffin alku.
Nemo oli käyny ekassa näyttelyssäänkin Enossa 4.3. Saaden arvostelussa maininnan EH. Koko näyttelyssä ei jaettu EH:ta parempaa ja sen mitä ukko mulle kerto arvostelusta, niin se oli kaiklta osin hyvä. Onnea Nemo tätäkin kautta vielä.
Kaikki mun pennut on kasvannu niin isoiks, että ei ne taida enää pentuja juurikaan olla.
Onneks mulla on Wilma täällä kotona, se on melkeen kun pentu, vaikkakin silläkin on vaivansa.

Mä en tiiä mikä ukolla on, se hihittelee ja hymyilee oudosti, sillä lienee jotain mielessä taas. Kertonee kun on sen aika.
Ei tässä muuta .... palataan taas... astialle ;)

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: