sunnuntai 29. maaliskuuta 2009

Viikonlopun treenausta!

Tere taas,
Viikonloppu alkaakin oleen lopuillaan ja treenattu on... niin perjantaina, lauantaina kun tänään sunnuntainakin.
Ollaan kentällä ihan oltu ja treenattu semmosta, että mä seuraan ukkoa ja katon sitä silmiin.. sekä semmosta että mä jään makaamaan tai istumaan maahan ja ukko kävelee poispäin. Sitten se kutsuu mut jossain vaiheessa luokseen.Ja mun pitää mennä sen eteen istuun. Se on kuulemma luoksetuloa. Siis mä tuun ukon luokse, eikä se mun.
Eilenkin oltiin treenaamassa siinä hirveessä räntäsateessa, ei se kyllä oikeen kivaa ollu kun mun turkki kastu nii paljo, mutta tehtiinpä kuitenkin.

Tänäänkin treenattiin tunti kentällä, oli ihan kivaa, kun ukko leikkii mun kanssa välillä aina mun patukoitten kanssa.
JA taas välillä tehään kaikkee.
Aamupäivällä käytiin pellolla kattoo ketun ja jäniksen jälkiä, niitä on ihan pirusti tuolla. Mä en tiedä, koska ne meinaa jättää nää mun kulmnat rauhaan.

Mut ei nyt muuta.... palataan taas jossain vaiheessa viikkoa.

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: