sunnuntai 15. maaliskuuta 2009

Hoffienergiaa ja muuta



Tere taas.....
Arvatkaapa mitä tein eilen... mä opetin pikkuhoffia painiin.
On se vaan sitkee mimmi ja nyt se ei enää oo marsu. Se käyttäytyy jo kun iso hoffi, niin se ei enää oo marsu.
Meillä oli tosi kivaa kun myllätiin, painittiin ja kaikkee.
Sit meiät laitettiin istuu vierekkäin. Tai siis mä istuin ja tää ipana yritti hyökkää taas mun kimppuun.


Onneks ukko oli laittanu kameransa ottaa monta kuvaa peräkanaa, niin saatiin meistä eka kaverikuva.

Tänään olin taas kentällä treenamassa ja aamupäivällä kävin ukon kanssa esineitä ettii mettäsät, niin ja iltapäivällä käytiin emännän kanssa lenkillä mettässä ja pellolla, joten hiukan kiirettä on taas puskenut.


Mut kattokaas tota.... otteeko ikuna nähny noin isoo lumiukkoo? En mäkään, mutta mä jouduin sen kanssa vielä samaan kuvaankin. En muuten pelänny totakaan yhtää.

Joo siis kiirettä on ollu ja kaikkee kivaa on tapahtunu.

Nyt mun täytyy mennä hiukan huilaan, mulla on ollu taas niin täyteliäinen viikonloppu.

Ei kommentteja: