torstai 12. maaliskuuta 2009

Talvi tuli....taas

Tere...
Mulla se onkin ollu astetta kiiruumpi taas, enkä oo siks kerenny kirjottelee.

Täällä tuli alkuviikosta taas luntakin.....ainakin 20 cm.... ja täällä joutuu kahlaan hangessa ihan aamu reissullakin.
Kentällä oltiin eilen ja tänään, eikä siitä treenamisesta meinannu tulla eilen mitään, kun kentälläkin oli niin paljo lunta.
Se on vaikee kävellä suoraan kun joutuu loikkii.

Noh tänään sitten sinne kentälle tuli yks ystävällinen heebo, ja auras sen kentän.
On paljo kivempaa treenaa kun ei tarvi kaivautua hankeen.

Ei oo paljo jälkeekä tehty, kun senkin kyllä nyt jo toi lumimäärä estää.
Tai ei se mua estä, mutta ukko ei vihti kahlaa ja kyllähän se vähän liian helppoo olisikin, kun nään ne jäljet jo niin hyvin.

Kentällä oli tänään taas se Jenikin. Se kiva pieni hoffi tyttö.
Meillä on kivat leikit, vaikka se on mua niinkin paljon nuorempi, mut meillä vaan synkkaa jotenkin. Mä laitoin sen maahan monta kertaa, ja painoin pään sen päälle, mut aina vaan se hyökkäs mun kimppuun.
HIH... kiva painii tommosen pienen hoffin kanssa.
Hoffi paini on kuitenkin sitä ainoata ja oikeata.

Noh, toivottavasti se jaksaa painia mun kanssa vanhempanakin. Kyllä sillä ainakin sisua riittää, sitä ei voi väittää.

Mut nyt meen huilaamaan, palataan taas asitiallle.

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: