tiistai 13. toukokuuta 2014

Ukon kanssa aikaa

Terveppä taas,
Ukon kanssa vietettiin eilen laatuaikaa ja se oli kivaa.
Heiteltiin frisbiitä ja touhuttiin, se oli kivaa.
Täällä kävi todella fiksuja pennunkatsojiakin, ne meinaan halusi ehdottomasti nähdä mut.
Ne oikeen tunti ja tieti musta paljon, se oli aika hienoo. On kiva että joku osaa arvostaa meiän touhuja. Mä näytin niille hyvin korrektia käytöstä vaikka osaanhan mä olla pikkupentukin vielä ;)
Pentuja katselin yks päivä, jösses mitä rääpäleitä vaikka alkavatkin jo näyttää koirilta. Siellä on yks pentu aikapaljon mun näkönen, sen nimi on Mörö. Saas nähä tulleks siitä yhtä fiksu kun mä.

Lenkkeiltykin ollaan Hannan kanssa ja kyllä se kivaa on mennä haipakkata pitkin kylän raittia.
Pennut pitää välillä semmosta meteliä, etten meinaa saaha nukutuksi, mutta kyllä se siitä. Mä heitän kyljelleen ja rupeen kuorsaan :)

Mutta sellasta, ei tässä kummempia taas, palataan taas astialle.

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: