maanantai 5. toukokuuta 2014

Muisteloa

Nyt kun noita pikku kerpuuseja eli tyttären pentuja on tässä kotona, niin tuli omakin nuoruus mieleen.
Monessa sopassa meiät on ukon kanssa keitetty ja pari lientä on vielä juomati.
Mun historian varmaan kaikki tietääkin, me ollaan ukon kanssa tiimi. Molemmat ollaan toisestamme tuollainen tehty mitä ollaan. Tätä on vaikea selittää.
Eilen juteltiin ukon kanssa illalla, ne on niitä parhaita hetkiä ja pysyy muistoissa iäti. Istutaan ja ukko puhuu mulle elämän asioita, tulevia ja menneitä. Minä kuuntelen ja joskus kerron mielipiteenikin.
Eilen ukko sano että mä alan näyttää vähän vanhalta. Eihän se itekkään mikään poikanen enää ole, mutta oikeessahan se on. 2 vanhaa jäärää, ukko ja minä. Siks me varmaan tullaan niin hyvin juttuunkin.
Laitan tohon alle linkin videosta minkä ukko teki musta.. se kuvaa aika paljon mun elämää. Yhdessäoloa ja välillä jopa treeniä ja joskus saavutuksiakin.

Erinomaista kevättä kaikille ja palataan astialle.

http://youtu.be/9decsZ-ojlI

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: