perjantai 2. toukokuuta 2014

Meteliä talossa

Joopa joo...
Mulla on ollu hiukan kiire, kun tuo mun tytär Aada synnytti ne pikku kerpuusit tänne meille.
Eli virallisesti mä olen nyt pappa, vaikka olenkin nuori ja vetreä poika vielä.
Tuolta laatikosta kuuluu välillä sen päivänen meteli, kun ne huutelee emäänsä sinne syöttämään niitä.
Ukko ei oo kerenny tekeen juuri muuta kun hoitamaan Aadan kanssa pentuja... HMH sanon minä.
Me ei olla Iitan kanssa päästy vielä niitä edes katsomaan, että mitä ihmeellistä niissä nyt on kun niitä pitää kokoajan katella. Hanna onneks käyttää meitä ja ukko saa keskittyä tohon hommaansa.
Ukko sano että ne on aika veijarin näkösiä. Laitan tohon pari kuvaa niistä.


Kyllä ne ehkä pikkuhiljaa alkaa hoffia jo muistuttamaan. Vaikkakin hyvin vähän jos minuun vertaa... mokomatkin rääpäleet. No joo, kait niistä tulee ihan komeita hoffeja vielä, onhan niissä murunen minuakin vielä :)
Siinä saattais olla vapaanakin niitä, joten kannattaa kysellä ukolta niitä. Tiedot löytyy www.dagdahoff.com sivulta.

Mulla ei nyt muuta, palataan astialle taasen.

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: