maanantai 24. kesäkuuta 2013

Juhannus oli ja meni

Mrjesta.
Oli kuulemma semmonen päivä kun juhannus. Mä en tiedä ihan tarkkaan mikä se on, mutta ainakin ukko sai siitä ylimääräsen vapaapäivän.
Perjantaina mulla oli tärkeä homma. Olin kalastuksenvalvojana.
Tuukka, Hanna ja ukko lähti kalaan perjantai-iltana ja mä pääsin mukaan. Mentiin tonne jokivarteen ongelle ja mä valvoin että noi kalastaa. Kävin mä välillä hyppimässä siellä joessakin, mutta se ei vissiinollu se pääpointti.
Noh muuten juoksentelinkin siinä kalastajien väliä ja valvoin vuoronperään eri kalastajien hommia.
Kovaa hommaa en voi muuta sanoa.
Lenkillä ollaan Hannan kanssa käyty jonkin verran. Mitään suurempia juoksulenkkejä ei nyt tartte heitellä, kun on hukan hellettä taas, mutta semmosia lyhkäsiä 7-10 km lenkkejä pystyy heitteleen.
Tänään mä yritän houkutella että mut vietäs uimaan, saas nähä onnistunko.

Eilen treenattiin siinä omalla kentälläkin taas, ja Hanna otti musta hienon kuvankin. Musta ja ukosta on niin vähän kuvia, että kiva kun joku niitä meistäkin napsii välillä.

Ukko on niin tomerana aina mun kanssa. Hirveen ylpee se on musta ja ymmärtäähän sen. Kyllähän mä vaan oon aikamoinen epeli.

Vähän hypittiinkin tossa Iitan kanssa, ukko otti ne kuvat ja kyllä tuo Iita on melkonen aropupu ja ihan hiukan se myös näyttää siltä.



No mä nyt sitten näytin Iitalle miten lennetään tyylikkäästi.





Mutta joo, siis kivaa on ollut.
Wilmasta sen verran että se on... hmmmm... oma ittensä. Lenkillä käyny sekin, mutta kyllä siinä on vaan vikaa muuallakin kun lonkissa. En tiiä missä.... mutta jotain on vialla.

Palataanhan taas astialle.

T:
Hiski The Hovawart



Ei kommentteja: