perjantai 14. kesäkuuta 2013

Helteet helpotti

Jaahas, se tuntuu taas helteetkin helpottaneen.
Aika tukalaa se jo olikin hetken aikaa, mutta nyt onkin sitten ollu sateisempaa ja koleempaa muutaman päivän.
ollan treenattu pihassa lähinnä ja uimassa ei oo nyt tarvinnu käydä, siellä kastuu ihan ulkona ollessaankin.
Sen enempiä ei juuri nyt olla tehty.
Huhua kuulin hiukan että oltas menossa ehkä viikonloppuna ajamaan jälkeä oikeen urakalla, mutta katotaan nyt miten tää etenee.

Ukolla on käyny vieraita koiria koulutettavana jonkun verran, ei ne mua niinkään haittaa, mutta Wilmalla meinaa väliin hermot pettää kun niitä on siinä kentällä treenattavana. Se kouluttaa yksityisopetuksena jonkun verran, ja tuntuu tykkäävän siitä hommasta.
Siinä on ollu monen rotusta ja kokostakin treenattavaa, ja mä saan katella niiden touhuja. Vaikkakin mielellään käännän selän niille, etten nää mitä ne tekee. Mua hiukka jurppii kun mä en pääse aina mukaan treeneihin.

Wilma alkaa näyttää taas melkosen ruipalta, kun on tiputtanu karvojaan. Ei sillä raukalla kyllä mitään lihaksia juurikaan ole, toisaalta miks olis kun ei pysty paljoa juoksemaan.
Iita on käynny Hannan kanssa treeneissä ja ukon kanssa pihalla tekevät. Siitä on tullu aika hieno tyttö.

Noh, ei mulla kummempia tässä, palataanhan astialle taasen.

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: