tiistai 4. toukokuuta 2010

Terves taas

En oo kerenny hirveesti taas kirjottelee, kun mulla oin ollu kaikenlaista hommaa.
Me ollaan rakennettu uutta koiratarhaa mulle, on treenattu jälkee, treenattu tokoa, koulutettu kentällä, ja käytiin Hannan kanssa suorittamassa alo luokan rally-toko kisakin pistein 95/100. Ihan hyvin meni, Hanna ei mokannu yhtään kylttiä ja kerto mulle selkeesti mitä pitää tehä. Hannan blogista enemmän tuosta kisasta, mutta siis 4 kisakirjaa mulla nyt on ja 2 ihmistä harrastaa mun kanssa.
Ei hoffista virta lopu ;)

Ukko on suunitellu jotain TOKO kisojakin, saas nähä koska mennään ja minne. Se olis sitten AVO luokka. Mä en tarkalleen tiiä tai välitä mimmonen se on, teen niinkun ukko käskee ja sillä hyvä.

Mut ei tässä muuta, nyt meen pötkölleen, kun tulin just taas agility treeneistä.

Palaillaan kulholle.

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: