keskiviikko 12. toukokuuta 2010

kiirettä pitää.....

morjes,
meinaa olla hiukan hoppu kokoajan mulla, ei meinaa kerkee kirjuutteleen enää niin paljon. mä kirjotan tällee henkilökohtasesti enkä pressana nyt, kun ei oo pressana virallista sanottavaa. Kohta on, mutta kuulette sitten siitä myöhemmin.
jokatapauksessa, me oltiin Ukon ja Hannan kanssa agi kisoissa sunnuntaina, oli ihan kivaa vaikka mä en saanukaan tehä niinkun mä halusin. Mä juoksin vähän omiani siellä radalla ja hanna ei halunnu sitten mennä enää ollenkaan, kun ei menty niinkun hän sanoo...hmh... tyypillinen nainen, leikitään mun ehdoilla tai ei ollenkaan.
Lauantaina käytiin kattoo sitä mun synnyinpaikkaa Tupua ja sen perhettä, mun sisko Rosakin tuli siellä käymään ja sitten se Suri sisko ja mun äiti Ritahan asuu siellä. en mä hirveesti niiden kanssa jutellu, hiukan siinä pihalla telmisin näitten ihmisten kanssa ja Rosan kanssa pikaset kuulumiset vaihettiin, mutta en oo niin sukurakas, niinkun ei oo ukkokaan.

Eilen olikin oikeen treenipäivä taas. Ensin oltiin Hannan kanssa agi treeneissä ja mentiin aika kovaakin ja paljon, sitten tulin kotiin ja ukon kanssa ajettiin jälkee, jonka jälkeen otettiin vielä TOKO treenit. Ukko sano että kyllä virtaa riittää ja oikeessahan tuo on, kyllä mä jaksan tehä. Nukutaan sitten myöhemmin kun siihen on aikaa.
Tossa on muuten kuva siitä Pertti Einari Stenforsista, kun se aamulla yritti mun häntää kalttaa. Se roikkuu sinä aika tiheeseen tahtiin. Lienee raukka kateellinen kun sillä ittellään on niin onneton häntä. Se kyllä roikkuu mussa aikapaljon ja yrittää vaania ja hyökkäillä mun kimppuun, mutta joo, lapset on terveitä kun ne leikkii. Pertin terveys meinaa kyllä väliin olla katkolla, kun mun hermo palaa kiinni tohon roikkujaan.
Mutta tällästä täällä. Kesä taitaa pikkuhiljaa löytää tänne Saukkolaankin, kun alkaa jo vihreetäkin näkymään sieltä täältä. Eikä kyllä haittaa yhtään, alko tosiaan oleen mittari täynnä jo talvea.

Eilen ukko oli muuten saanut Suomen Rally-Toko liitolta vahvistuksen.
MÄ siis - Hiski The Hovawart - Hofmarien Fooling Around
olen virallisesti koko Suomen ensimmäinen ja toistaiseksi ainoa Hovawart, joka on saanut rally-tokossa hyväksytyn tuloksen tai yleensäkkään tuloksen.
"ensimmäiseksi haluan kiittää kasvattajaani Tuula Drufvaa, ohjastajaani, treenikaveriani sekä ystävääni Hanna Suomista sekä kouluttajaani, treenaria ja omistajaani Ate Kolulahtea, sekä kaikkia muita jotka teitte tästäkin mahdollista, ja tottakai fysioterapeuttiani P.E Stenforsia "

Mut ei tässä kummempia, palataan astialle, joka täyttyy yleensä 2 kertaa päivässä.

T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: