tiistai 25. toukokuuta 2010

Reissussa rähjääntyy.... paihti mä joka korjaannun vaan reissussa

Morjens,
Viikonloppu menikin reissatessa pitkin maita ja mantuja. Lauantaina lähettiin aamusesta ajamaan Haminaan. Mulla mitään tarkkaa tietoa ollu missä se on, mutta semmosen 250 km meiltä sinne kuulemma oli, ukko sano. Siellä oli kuulemma näyttely mihin mut oli ilmotettu. En tiiä miks mun pitää juosta niissä näyttelyissä, kun se on niin outo laji kuitenkin. No Haminaan siis päästiin hyvissä ajoin ja mentiin semmoseen todella ahtaaseen paikkaan. Mä pötköttelin häkissä ja oottelin vuorooni, yli tunnin sitten oottelinkin. oli sinne sentään tullu jonkun verran hoffeja ja tuttuja, meitä hoffeja oli yhteensä 15. Tuomarina tässä kisassa oli ruotsalaisnainen Petra Junehall, sen mielestä mä olin ERInomianen ja paras uros 4. Sano että mulla on liian kapea pää? Noh, huvittavinta on että seuraavana päivänä lähettiin aamusta ajamaan Helsinkiin jäähallille koiranäyttelyyn, jossa sain ERI, vara sert, olin paras uros 3 ja mainittiin erityisesti että pää on täydellinen ??? siellä oli tuomarina Istvanne Juhasz, Unkarista. Toisin sanoen mun pää kasvo siis yhessä yössä. Siitä siis otsikko... Koska... Haminassa mulla oli liian pieni pää ja kun on ajeltu muutama sata kilsa, eli siis reissattu, niin mun päästä tulee täydellinen :) tää on vähän niinkun se vasen holtiton korva viime vuonna. 


Noh se on semmosta....


Eilen Rico ja Katja tuli meille ja mentiin treenaamaan taas niiden kanssa. Hanna ja Tuukka tuli mukaan kanssa, Hanna muuten vaan ja Tuukka 7 v ottamaan kuvia. Niiden kanssa on kyllä kiva treenaa kun ukkokin pysyy niiden kanssa ilosempana. Se johtuu siitä että Katja ja Rico uskoo ja arvostaa ukon koulutuksiin ja koulutus metodeihin. Ukko on hiukan ajatellu jättävänsä kaikki muut treenaamiset ja hommat, ja keskittyvänsä treenaamaan sekä harrastamaan niiden kanssa jotka sen kanssa on samaoilla linjoilla. Eikös se oo niin että kun ilmasiksi hommaa tekee, niin sillon saa valita kenen kanssa? 


Tossa alla kuva Tukesta vielä... on se vaan melkonen ipana.... aivan mahtava tyyppi.






Palataan taas.... vaikkapa astialle ;)


T:
Hiski The Hovawart

Ei kommentteja: